het "ik wil mijn oude topic in de nieuwe showcase" topic

Hier showen de leden hun creaties in detail

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

het "ik wil mijn oude topic in de nieuwe showcase" topic

Bericht door Henkjan »

ref: http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 15&t=14667
Wil je jouw topic van hier in de nieuwe showcase, geef dat dan aan MET EEN REPLY IN DIT TOPIC, dan splitsen de mods het oude topic zo op dat de show elementen in de nieuwe showcase terecht komen, en de discussie delen in de discussie fora blijven. SVP GEEM MAIL OF PM AAN EEN MOD HIEROVER. geef een link naar je topic, en geef aan welke posts van jou er in het nieuwe showcase topic tuishoren

roept u maar.....
Gebruikersavatar
rho
Berichten: 4766
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België

Re: het "ik wil mijn topic in de nieuwe showcase" topic

Bericht door rho »

Nou die van mij mag er wel in. (HE Maxi Regal) Het ligt nu even stil maar ik ben wel van plan om ze verder af te werken. (liefst dit jaar nog! ;) )
Gebruikersavatar
Vinculum
Berichten: 3206
Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
Locatie: Hardinxveld-Giessendam
Contacteer:

Re: het "ik wil mijn topic in de nieuwe showcase" topic

Bericht door Vinculum »

rho schreef:
Het ligt nu even stil maar ik ben wel van plan om ze verder af te werken. (liefst dit jaar nog! ;) )
Dan zijn ze dus nog niet klaar en is het dus nog geen showcase... :D
Sorry mods, als ik op jullie terrein kom
Gebruikersavatar
jeroen_d
Ook commercieel actief
Berichten: 12869
Lid geworden op: za 28 aug 2004, 1:21
Contacteer:

Re: het "ik wil mijn topic in de nieuwe showcase" topic

Bericht door jeroen_d »

Zelfmoderatie is prima. :D
Gebruikersavatar
rho
Berichten: 4766
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België

Re: het "ik wil mijn topic in de nieuwe showcase" topic

Bericht door rho »

Vinculum schreef:
rho schreef:
Het ligt nu even stil maar ik ben wel van plan om ze verder af te werken. (liefst dit jaar nog! ;) )
Dan zijn ze dus nog niet klaar en is het dus nog geen showcase... :D
Sorry mods, als ik op jullie terrein kom
Misschien is dat wel een terechte opmerking.
Ik zal ze verder afwerken en foto's trekken. Dan zal ik een topic met de nodige plaatjes aanmaken als ze af zijn.
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: het "ik wil mijn topic in de nieuwe showcase" topic

Bericht door Wowly »

Het zou inderdaad fijn zijn als het met recht een showcase kan worden genoemd. Hierbij denk ik aan bouwtekeningen, filteropzet, beschrijving van de units, ontstaanswijze (waarom zus en zo) afwerking. Plaatjes werken natuurlijk erg goed in zo'n showcase en zorgen dat het leesbaar blijft.

Denk hierbij in je achterhoofd de mogelijkheden die Sponsor Rumoh geeft bij een volledige showcase.

groetjes

Wowly
Gebruikersavatar
Chris_T
Berichten: 1443
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 15:15
Locatie: Wageningen

Re: het "ik wil mijn topic in de nieuwe showcase" topic

Bericht door Chris_T »

Ik zou het leuk vinden als deze erbij kan: http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... =picolino2
Alleen weet ik niet of ik zomaar een bouwtekening erbij mag zetten van HH. Kan mij voorstellen dat ze het niet echt waarderen als het op een forum neergezet wordt (ook al bestaat die uit zelfbouw liefhebbers).
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: het "ik wil mijn topic in de nieuwe showcase" topic

Bericht door Henkjan »

alleen de tekening moet kunnen, doe t dan low-res zodat we wel t idee krijgen en geef een link naar de HH site waar men t blad kan nabestellen.
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17865
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: het "ik wil mijn topic in de nieuwe showcase" topic

Bericht door hannesie »

Is het wat om de Idunn ++ ook in een showcase te zetten?
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36741
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: het "ik wil mijn topic in de nieuwe showcase" topic

Bericht door Pjotr »

Tuurlijk Hannes :mrgreen: Alsie maar af is...

De showcase kan een leuk referentie topic zijn als dat bestaat uit samenvattingen van gerealiseerde projecten. Dan moet het ook wel leuk en vlot leesbaar zijn. Dat betekent dan ook dat je de moeite moet nemen om serieus zo'n samenvatting te schrijven ontdaan van bijzaken en dan los van al eerdere discussie topics over het project.

Zo krijg je enerzijds leuke handleidingen en anderzijds wat het uiteindelijke resultaat geworden is. Eventuele vragen n.a.v. zulke show cases kunnen dan wel weer verder bediscussieerd worden in aparte discussie topics.
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Re: het "ik wil mijn topic in de nieuwe showcase" topic

Bericht door sietse »

Als ik een leuke beschrijving van de side loaded heb gemaakt, kan dat er ook bij. Kost ff tijd.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: het "ik wil mijn topic in de nieuwe showcase" topic

Bericht door Henkjan »

sietse schreef:
Als ik een leuke beschrijving van de side loaded heb gemaakt, kan dat er ook bij. Kost ff tijd.
je kan gewoon beginnen hoor, iedereen kan in de showcase fora een topic starten en aanpassen, alleen antwoorden staat uit.
Gebruikersavatar
Vinculum
Berichten: 3206
Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
Locatie: Hardinxveld-Giessendam
Contacteer:

Re: het "ik wil mijn topic in de nieuwe showcase" topic

Bericht door Vinculum »

Word er nog een index bijgehouden in de showcase fora? Nu is het een mooi moment om dat bij te houden...
Laatst gewijzigd door Vinculum op wo 19 okt 2011, 22:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: het "ik wil mijn topic in de nieuwe showcase" topic

Bericht door Henkjan »

Vinculum schreef:
Word er nog een index bijgehouden in de showcase fora? Nu is het een mooi moment omdat bij te houden...
goed plan (zo kom ik nooit aan die sim van die TL toe hè)
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: het "ik wil mijn topic in de nieuwe showcase" topic

Bericht door Henkjan »

een verzoek:

de "xxxx-en van het jaar" mogen natuurlijk niet in de showcase ontbreken. daarom een verzoek aan de winnaars (sinds 2007, zie hier http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewforum.php?f=56 ) of ze in de betreffende Showcase een mooi topic aan zouden willen maken. Alvast bedankt.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: het "ik wil mijn topic in de nieuwe showcase" topic

Bericht door Henkjan »

Vinculum schreef:
Word er nog een index bijgehouden in de showcase fora? Nu is het een mooi moment om dat bij te houden...
graag feedback op de indeling van de index graag :!:
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36741
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: het "ik wil mijn topic in de nieuwe showcase" topic

Bericht door Pjotr »

Eh, er staan nu maar liefst vijf showcases op de frontpage. Is dit niet wat overgeorganiseerd HJ?
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: het "ik wil mijn topic in de nieuwe showcase" topic

Bericht door Henkjan »

:?: 1 per groep en dan nog de oude. wat is t probleem daarmee? hoe had je t liever gezien?
Gebruikersavatar
Vinculum
Berichten: 3206
Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
Locatie: Hardinxveld-Giessendam
Contacteer:

Re: het "ik wil mijn topic in de nieuwe showcase" topic

Bericht door Vinculum »

Henkjan schreef:
Vinculum schreef:
Word er nog een index bijgehouden in de showcase fora? Nu is het een mooi moment om dat bij te houden...
graag feedback op de indeling van de index graag :!:
Niet te moeilijk houden lijkt me.
Ik zou denken aan enkele hoofdgroepen zoals, monitors, vloerstaanders, subs, overig. En dan subcategorieën gebaseerd op aantal units: breedbanders, 2-weg (eventueel nog FAST), 3-weg, 4-weg en meer.
Gebruikersavatar
Forza
Berichten: 616
Lid geworden op: di 24 jul 2007, 22:31
Locatie: Eindhoven

Re: het "ik wil mijn topic in de nieuwe showcase" topic

Bericht door Forza »

Henkjan schreef:
:?: 1 per groep en dan nog de oude. wat is t probleem daarmee? hoe had je t liever gezien?
Ik zou gewoon een aparte Showcase groep aanmaken en daarin de verschillende Showcase subfora. Dan is het veel duidelijker aangegeven volgens mij, nu vallen de Showcase subfora niet op en kijk je er zo overheen.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36741
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: het "ik wil mijn topic in de nieuwe showcase" topic

Bericht door Pjotr »

Forza schreef:
Henkjan schreef:
:?: 1 per groep en dan nog de oude. wat is t probleem daarmee? hoe had je t liever gezien?
Ik zou gewoon een aparte Showcase groep aanmaken en daarin de verschillende Showcase subfora. Dan is het veel duidelijker aangegeven volgens mij, nu vallen de Showcase subfora niet op en kijk je er zo overheen.
I.d.d. Het wordt een beetje onoverzichtelijk zo. Mijn bezwaar is eigenlijk dat de hele front page nu zo lang gaat worden dat ie onoverzichtelijk gaat worden. Dat is contra productief. Op een groot 1200 x 1920 scherm niet zo erg, maar op een laptop zit je je nu de blaren te scrollen en is het overzicht zoek.
Gebruikersavatar
jeroen_d
Ook commercieel actief
Berichten: 12869
Lid geworden op: za 28 aug 2004, 1:21
Contacteer:

Re: het "ik wil mijn topic in de nieuwe showcase" topic

Bericht door jeroen_d »

Ik ben het hier wel mee eens. Een apart subforum Showcases, met daaronder de verschillende hoofdgroepen zoals nu zijn gemaakt. Is eenvoudig te realiseren. Ook kan de Oude Showcase daar als archief onderaan bij worden geplaatst.

Alleen: dit was niet hetgeen waar Henkjan feedback op vroeg. :lol: Desalniettemin: bedankt voor het meedenken!
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36741
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: het "ik wil mijn topic in de nieuwe showcase" topic

Bericht door Pjotr »

jeroen_d schreef:
Alleen: dit was niet hetgeen waar Henkjan feedback op vroeg. :lol: Desalniettemin: bedankt voor het meedenken!
Klopt. Wel van voren naar achteren werken, top-down weet je wel :mrgreen:
Plaats reactie