Visaton MB208H top speakers
Moderator: Beheerdersteam
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: Visaton MB208H top speakers
Hé leuk , die heb ik ooit in de k&t zien staan .MTX123 schreef:Dit is uit de serie "Musikerboxen" van Visaton, de MB208H.
Een leuk/goedkoop zetje om toch lekker luid te kunnen spelen , en netjes afgewerkt zoals het hoort met stof , de hoeken en de visaton logo's niet te vergeten.
Re: Visaton MB208H top speakers
mooie toppen!, gewoon luidsprekershuim gebruikt voor de voorkant? Of zit hier nog een rooster achter? Vind ze er echt goed uitzien
Re: Visaton MB208H top speakers
Het frontje is luidsprekerdoek, gespannen op een raampje van multiplex, ik meen ca 5 mm dik.mooie toppen!, gewoon luidsprekershuim gebruikt voor de voorkant? Of zit hier nog een rooster achter? Vind ze er echt goed uitzien
