http://link.marktplaats.nl/477761127
het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Re: het "te koop gezien" topic....
Die had ik al lang gezien hoor... is alleen bar weinig van te vinden op internet dus beetje een blinde koop!
Bovendien heb ik al een stel fraaie 1.8mH Tritecs liggen!
Groetjes Walter
Bovendien heb ik al een stel fraaie 1.8mH Tritecs liggen!
Groetjes Walter
Re: het "te koop gezien" topic....
Al een tijdje op MP en nu in prijs verlaagd: http://link.marktplaats.nl/490971069
Hier zit een door Foster of Coral gemaakte FE103 achtige breedbander in. Alnico of keramiek magneet. Voor die vijftien euro zéér de moeite waard.
Hier zit een door Foster of Coral gemaakte FE103 achtige breedbander in. Alnico of keramiek magneet. Voor die vijftien euro zéér de moeite waard.
Re: het "te koop gezien" topic....
Inderdaad, het is dan wel geen holey basket maar verslaat qua prestaties alle ACR en Fostex 103´tjes.
Rob
Rob
Re: het "te koop gezien" topic....
TE koop gezien: een UCD700 Supply van 220 voor 39! (Bij intertechnik)
http://www.intertechnik.de/Lautsprecher ... 6662,46017
groet wj
http://www.intertechnik.de/Lautsprecher ... 6662,46017
groet wj
Re: het "te koop gezien" topic....
er staan ook een aantal ucd modules te koop op mp!
180 en 400.
180 en 400.
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
stel dat ik die zou bestellen , dan lees ik : Internationaler Versand:SuperKees schreef:TE koop gezien: een UCD700 Supply van 220 voor 39! (Bij intertechnik)
http://www.intertechnik.de/Lautsprecher ... 6662,46017
groet wj
Bestellen sie aus den Ländern BG, CH, CZ, JP, NL, PL, SLO leiten wir Ihre Bestellung direkt an unseren internationalen Vertriebspartner weiter.
Bitte beachten Sie: Frachtkosten, Preise und Steuern (VAT) können je nach Land variieren.
Dan begrijp ik eruit dat je alsnog de volle prijs zou kunnen of moet betalen .
Of is het gewoon , klikken wat je wil , invullen net als elke webwinkel , paypall betalen en op je spullen wachten .
Heeft iemand ervaring met bestellen bij IT .
Re: het "te koop gezien" topic....
Ik heb mijn meetmic daar besteld is verder zonder probleem verlopen. De prijs lijkt me al inclusief BTW.
Daarnaast zijn aankopen binnen de EU vrij van invoerrechten.
Dus je betaald alleen verzendkosten.
Echter lijkt het product al uitverkocht, dit lijkt me een opruiming van een uitloop product.
Dus het lijkt me niet dat het bestellen nog zin heeft, je kan echter altijd nog proberen.
Was wel een mooi koopje, de condensatoren zijn het bedrag alleen al waard.
Daarnaast zijn aankopen binnen de EU vrij van invoerrechten.
Dus je betaald alleen verzendkosten.
Echter lijkt het product al uitverkocht, dit lijkt me een opruiming van een uitloop product.
Dus het lijkt me niet dat het bestellen nog zin heeft, je kan echter altijd nog proberen.
Was wel een mooi koopje, de condensatoren zijn het bedrag alleen al waard.
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Nou het gaat eventueel om deze p.audio C12-300 MB van €180 nu €85 .cobaltjeh schreef:Ik heb mijn meetmic daar besteld is verder zonder probleem verlopen. De prijs lijkt me al inclusief BTW.
Daarnaast zijn aankopen binnen de EU vrij van invoerrechten.
Dus je betaald alleen verzendkosten.
Echter lijkt het product al uitverkocht, dit lijkt me een opruiming van een uitloop product.
Dus het lijkt me niet dat het bestellen nog zin heeft, je kan echter altijd nog proberen.
Was wel een mooi koopje, de condensatoren zijn het bedrag alleen al waard.
- bartsegers
- Berichten: 5431
- Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
- Locatie: Roermond
- Vinculum
- Berichten: 3206
- Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
- Locatie: Hardinxveld-Giessendam
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Zeker leuke units! Is een powerbuy een optie? Geen idee wat de verzendkosten zijn.Boppo84 schreef:
Re: het "te koop gezien" topic....
slechts 9,90, ik heb al een mooie impulsbestelling geplaatst 
Re: het "te koop gezien" topic....
Die moet worden omgedraaid, is een combi van bas en tweet, coaxiaal dus, rondom afstralend. 
Re: het "te koop gezien" topic....
Onderdelen voor CLEO van TRIODE DICK te koop op EBAY
http://www.benl.ebay.be/sch/oenboek-mjoezik/m.html
Ook BA pinhead, Tentlabs filament heater, trafoset enz...
http://www.benl.ebay.be/sch/oenboek-mjoezik/m.html
Ook BA pinhead, Tentlabs filament heater, trafoset enz...
Re: het "te koop gezien" topic....
Ben je nu ongegeneerd naar je eigen Ebay plekje aan het linken
Daar is een apart onderdeel voor hier op 't forum hoor 
Re: het "te koop gezien" topic....
Het is blijkbaar heel moeilijk voor hem om hier een "normale " advertentie aan te maken... 
Re: het "te koop gezien" topic....
Deze topic was me aangeraden door een beheerder. Het lijkt me logisch om zulke componenten aan te kondigen ergens op het zelfbouwaudio forum. Er zijn immers meerdere users die in zulke componenten geïnteresseerd zijn. Maar ik verkies te verkopen op Ebay omdat daar een heleboel garanties en faciliteiten ingebouwd zijn. Ik heb daar ook de beste ervaringen mee. Als het in een ander topic thuishoort, just let me know. Als het hier niet thuishoort, ook goed, maar dat lijkt me onlogisch.
Re: het "te koop gezien" topic....
Ik ben benieuwd wat het standpunt van de heren moderatoren is op dit terrein.
Volgens mij is dit topic niet bedoeld om je eigen spullen op ebay te gaan pushen...
mijn excuus als ik er naast mocht zitten.
Volgens mij is dit topic niet bedoeld om je eigen spullen op ebay te gaan pushen...
mijn excuus als ik er naast mocht zitten.
Re: het "te koop gezien" topic....
En die van mij als ook ik er naast zit.ray5150 schreef:mijn excuus als ik er naast mocht zitten.
Re: het "te koop gezien" topic....
Ach Oen heeft gewoon verkeerd gelezen: "Het "te koop gezet" topic...."
Je kan het natuurlijk op deze manier nog eens proberen nadat het op een andere manier niet geaccepteerd werd.
Je kan het natuurlijk op deze manier nog eens proberen nadat het op een andere manier niet geaccepteerd werd.
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Voor een Phonodude... http://link.marktplaats.nl/500293972
Ik heb er al een, maar dit is volgens mij wel de moeite waard. Voeding erbij en je bent klaar.
Ik heb er al een, maar dit is volgens mij wel de moeite waard. Voeding erbij en je bent klaar.
- bartsegers
- Berichten: 5431
- Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
- Locatie: Roermond
Re: het "te koop gezien" topic....
geen verzendkosten watersportwinkel (voor oa krimpkous, en poly sleeves!)

http://www.dewatersportwinkel.nl/artike ... geenzoek=x

http://www.dewatersportwinkel.nl/artike ... geenzoek=x

