Hallo Allemaal!
Bij deze deel ik iedereen die dit leest weer mede dat Audio Soul en Loudmagnet
zaterdag 10 december 2011 weer een luisterdag gaan organiseren.
Locatie is "de Wis" te Langenboom.
Er zullen zoals voorgaande keren diverse zelfbouw luidsprekers gedemonstreerd worden.
Daarnaast denken we aan een stukje "new meet old", ofwel klassieke bekende luidsprekers
in combinatie met moderne versterkers. Uiteraard is de hoofdbron de bekende
Almarro A318B. Alles word aangestuurd door een waanzinnig zelfbouw cd-speler
en diverse andere bronnen.
Entree is gratis incl. een kop koffie. Lunch voor eigen rekening.
We verwachten weer dat iedereen er weer bij is!
Graag een em-mail naar het volgende adres indien u zich wilt opgeven.
audio_soul@live.nl
Verder info volgt en alle suggesties zijn welkom.
Met vriendelijke groet,
Audio Soul en Loudmagnet
Demo en ZBA dag te Langenboom 10 dec. 2011
Moderator: Beheerdersteam
-
Audio Soul
- Ook commercieel actief
- Berichten: 14
- Lid geworden op: vr 17 jul 2009, 21:59
- Locatie: CUIJK
- Contacteer:
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: Demo en ZBA dag te Langenboom 10 dec. 2011
Dat is bij mij om de hoek , zijn er tijden dat je aanwezig moet zijn of mag ik ook rond een uurtje of elf binnen schuifelen.
Re: Demo en ZBA dag te Langenboom 10 dec. 2011
Zet mij maar op de lijst! ik kom sowieso luisteren! (woops ik heb dus maar een mailtje gestuurd, beter lezen volgende keer haha)
Mvg Reinder
Mvg Reinder
