Hallo.
Ik heb onlangs een 5.1 versterker gekocht met de ta2020 chip. Het probleem is dat ik hem niet aangesloten krijg. Ik kom er niet helemaal uit met de voeding. Mijn bedoeling was om de versterker in de computer te bouwen. Dus ook voorzien van stroom via de voeding van de pc. Nou weet ik wel hoeveel volt de voeding geeft en welke ik daarvoor moet gebruiken. Alleen de aansluitingen op de versterker zelf hieronder wat foto's om het wat duidelijker te maken.
Bij de onderste foto heb ik alles brhalve dat rechter dingetje niet bij wat van 12v naar 5v gaaat ofzo? Maar mijn vraag is dus. Hoe ga ik hem nu verder aansluiten? Hopelijk kunnen jullie mij hierbij helpen?
Mvg daniel
5.1 versterker ta2020 chip
Moderator: Beheerdersteam
Re: 5.1 versterker ta2020 chip
Staat er op het versterkerbordje dat daar 5V binnen moet komen?
Van een computervoeding is de gele 12V en de rode 5V. Dus op zich prima te gebruiken.
Bij die 12V aansluiting moet op de buitenste 2 pinnen 12 komen te staan en de binnenste 2 zijn de ground (zwarte).
Van een computervoeding is de gele 12V en de rode 5V. Dus op zich prima te gebruiken.
Bij die 12V aansluiting moet op de buitenste 2 pinnen 12 komen te staan en de binnenste 2 zijn de ground (zwarte).