project: termino
Moderator: Beheerdersteam
Re: project: termino
Okee is dat het.
Nou dat bedoelde ik niet negatief!
Integendeel zelfs.
Nogmaals een zeer mooi resultaat.
Nou dat bedoelde ik niet negatief!
Integendeel zelfs.
Nogmaals een zeer mooi resultaat.
Re: project: termino
het is dat ik een goed humeur heb!Hondasnl schreef:Okee is dat het.
Nou dat bedoelde ik niet negatief!
Integendeel zelfs.
Nogmaals een zeer mooi resultaat.
Re: project: termino
Okee daar ben ik blij mee!
Nou hier allemaal wat minder.
Maargoed, altijd hopen op betere tijden.
Nou hier allemaal wat minder.
Maargoed, altijd hopen op betere tijden.
Re: project: termino
Ach, het is een geruststellend gevoel om te bedenken dat dit topic misschien nog wel jaren loopt, zo kun je even weg zijn van het forum en bij terugkomst gelijk weer een bekend gevoel krijgen.

- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: project: termino
oke,schurmachine is binnen!
vandaag al even wat geschuurd,dat gaat me enorm veel werk schelen!
nu heb ik korrel 320,500,800,1000,1500,2500,3000 allen voor op de schuurmachine!
dus alles kan nu machinaal!
de korrel 3000 moet machinaal met water schuren,is schuurpapier op een neopreenlaag.
dus morgenavond ga ik alle kanten een laag lak geven met de spuit,ben benieuwd!

vandaag al even wat geschuurd,dat gaat me enorm veel werk schelen!
nu heb ik korrel 320,500,800,1000,1500,2500,3000 allen voor op de schuurmachine!
dus alles kan nu machinaal!
de korrel 3000 moet machinaal met water schuren,is schuurpapier op een neopreenlaag.
dus morgenavond ga ik alle kanten een laag lak geven met de spuit,ben benieuwd!
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: project: termino
Jah perfectionistje hè
Ik heb gemerkt dat 2000 zat is voor het polijsten. Ook daar moet je beslist nat mee werken. Ben trouwens wel benieuwd hoe Dre dat nat schuren machinaal gaat doen zonder duikpak aan
Met dat fijne schuurpapier heb je best veel water nodig.
Ik heb gemerkt dat 2000 zat is voor het polijsten. Ook daar moet je beslist nat mee werken. Ben trouwens wel benieuwd hoe Dre dat nat schuren machinaal gaat doen zonder duikpak aan
Re: project: termino
Pjotr schreef:Ben trouwens wel benieuwd hoe Dre dat nat schuren machinaal gaat doen zonder duikpak aanMet dat fijne schuurpapier heb je best veel water nodig.
Het schuurpapies ís al neopreen, nu alleen Dré's kleding nog...dre schreef:de korrel 3000 moet machinaal met water schuren,is schuurpapier op een neopreenlaag.
Re: project: termino
ach stofjasje aan en gaan!
vanavond ooknog even wat gedaan..........
zal de plaatjes even uploaden straks.
vanavond ooknog even wat gedaan..........
zal de plaatjes even uploaden straks.
Re: project: termino
er zit nog wel wat in de lak,maar echt minimaal vergeleken met de eerdere `pogingen`
ik geloof dat het eindelijk goed komt!
ik geloof dat het eindelijk goed komt!
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: project: termino
Nah, het glimt wel mooi maar de weerschijn van de TL buizen doet vermoeden dat het nog niet zo vlak is als een spiegel. En dat moet heel goed kunnen met carbon als onderlaag en ik denk dat Dre daar ook wel op uit is.
Re: project: termino
Ja, dat dacht ik ook. In de 2de foto is het goed te zien. Maar gezien de toestand waar dat ie van komt gaat het zeker helemaal de goede kant uit.
