Mijn fietskar met speakers

incl oude discussies en bouwverslagen

Moderator: Beheerdersteam

Gesloten
klooviool
Berichten: 5
Lid geworden op: do 30 sep 2010, 18:25

Mijn fietskar met speakers

Bericht door klooviool »

Dit is mijn karretje met 2 200w speakers en een scooter versterker.
Ik heb er een auto accu in en dat werkt prima :D
Bijlagen
mooi werk
mooi werk
...
...
1331394578_5_xLUy.jpeg
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Mijn fietskar met speakers

Bericht door dre »

welkom klootviool!

waar ga je de kar voor gebruiken?
Lnsadnoh
Berichten: 6051
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 16:43
Contacteer:

Re: Mijn fietskar met speakers

Bericht door Lnsadnoh »

dre schreef:
welkom klootviool!
Andre het is Kloovioo :P l!

Welkom Klooviool!
Volgens mij hou jij ook van vissen?
Mooi karretje!
C(K)AR audio?

We zouden graag zien wat er in het Karretje zit.....

LEUK!

BTW....Ik zoek nog een setje Pioneer TS-A2510 voor mn CRX.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Mijn fietskar met speakers

Bericht door ray5150 »

Ik moet zeggen dat het er keurig gebouwd uitziet.

nou moet ik toegeven dat ik niet meer goed op de hoogte ben van wat de moderne jeugd in zijn vrije tijd doet,
Maar ik vraag mij af wat het doel is van dit karretje...

Ik krijg namelijk visioenen op mijn netvlies van het fietsen met dit karretje door het boer'n land, en onder genot van een stevig stukje hardcore de koeien , geiten, en schapen de schrik vasn hun leven aanjagend...

Zeg me dat het niet zo is !
Gebruikersavatar
BertDB
Berichten: 1978
Lid geworden op: zo 07 sep 2008, 17:39
Locatie: Mechelen (BE)

Re: Mijn fietskar met speakers

Bericht door BertDB »

:lol:

zoiets ?

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=74almveRa5w[/youtube]
klooviool
Berichten: 5
Lid geworden op: do 30 sep 2010, 18:25

Re: Mijn fietskar met speakers

Bericht door klooviool »

Hallo,

als ik ga fietsen met vrienden neem ik hem wel is mee:D
klooviool
Berichten: 5
Lid geworden op: do 30 sep 2010, 18:25

Re: Mijn fietskar met speakers

Bericht door klooviool »

nee ik luister niet naar hardcore.
meer naar armin van buuren.
Maar het valt wel mee hoe hard ik em zet hooor :sure:
klooviool
Berichten: 5
Lid geworden op: do 30 sep 2010, 18:25

Re: Mijn fietskar met speakers

Bericht door klooviool »

hallo,

In het karretje staat alleen een auto accu:P
Maar er kunnen ook nog andere spullen bij hoor :lol:
Gebruikersavatar
Kalimba
Berichten: 774
Lid geworden op: di 05 okt 2010, 10:52
Locatie: Amstelveen

Re: Mijn fietskar met speakers

Bericht door Kalimba »

Geweldig ontwerp zo :lol:
Toch ook handig als je muziek wilt bij een kampvuur etc... :rock:
klooviool
Berichten: 5
Lid geworden op: do 30 sep 2010, 18:25

Re: Mijn fietskar met speakers

Bericht door klooviool »

bedankt!!:D
Gebruikersavatar
TubeHead
Berichten: 1949
Lid geworden op: ma 16 feb 2009, 23:00
Locatie: Arnhem

Re: Mijn fietskar met speakers

Bericht door TubeHead »

Volgens mij ligt er gewoon een lading flessen bier onderin :lol: Opzich intressante demping techniek :-k :lol:
Gesloten