Pakket vlot ontvangen, goed verpakt en inclusief schroeven en pakkingen om de units te monteren. De tweeter ziet er prima uit, de woofer is wat minder aantrekkelijk door de pakking aan de voorzijde. Is dat omdat de korf afkomstig is uit de car audio?

Kant en klaar filter. Laten we in dit geval ongewijzigd hoewel ik zelf nog wel wat onderdelen, zoals de elco, zou willen vervangen door iets anders.

Eerste baffle klaar, units ingefreesd en achterkant wat meer ademruimte gegeven. Door een meetfout zitten de units wat hoger in de baffle dan volgens het ontwerp (1,5 cm) maar goed. Er was ook al een baffle doormiddengegaan bij het frezen van het woofergat

Alle overstekende zijden zijn iets groter gezaagd om ze vervolgens met de kantenfrees op maat te kunnen maken.

en vervolgens stel je de bovenfrees te diep in en heb je een gapend gat in de baffle

Na wat kneedbaar hout en de eerste laag Motip spuitplamuur ziet het er al wat beter uit.
Inmiddels zitten er een aantal lagen Histor leliewit op. Ik heb me niet helemaal kunnen bedwingen en de units gemonteerd, terwijl de kasten misschien nog een polijstbeurt moeten hebben. Maar ik wil weten hoe het klinkt!