Voor in de auto ben ik een mini subwoofertje aan het maken. Gewoon simpel subje met lekker aanvullend laag, dreunen bij een stoplicht hoeft van mij niet. Totale kosten tot nu toe 60 eu, 50 voor de woofers. Boschmann 6.75 inch met geventileerde poolplaat, dikke magneet, alu korf, rubber ophanging en gedempte geschept papieren conus. In compound een mooi onvervormd laag.
Ik ga 'm bekleden met wit skay, verlichting die allerlei kleuren geeft van de action oid komt er ook in. Zo wordt het een wat chique subje ipv de gebruikelijke zwarte of grijze kisten.
Al geprobeerd, bas was niet hard maar wel diep, de poort moet dus iets korter.