Lady-sub

incl oude discussies en bouwverslagen

Moderator: Beheerdersteam

Gesloten
buisje

Lady-sub

Bericht door buisje »

Voor in de auto ben ik een mini subwoofertje aan het maken. Gewoon simpel subje met lekker aanvullend laag, dreunen bij een stoplicht hoeft van mij niet. Totale kosten tot nu toe 60 eu, 50 voor de woofers. Boschmann 6.75 inch met geventileerde poolplaat, dikke magneet, alu korf, rubber ophanging en gedempte geschept papieren conus. In compound een mooi onvervormd laag.

Afbeelding

Afbeelding

Ik ga 'm bekleden met wit skay, verlichting die allerlei kleuren geeft van de action oid komt er ook in. Zo wordt het een wat chique subje ipv de gebruikelijke zwarte of grijze kisten.

Al geprobeerd, bas was niet hard maar wel diep, de poort moet dus iets korter.
Juicie
Contacteer:

Bericht door Juicie »

Zeer interessant, ben momenteel ook aan het kijken voor een kleine sub voor in de auto. Heb altijd een redelijk grote sub in mijn vorige auto gehad maar nu ik de overgang heb gemaakt naar een station wagen vind ik het zonde om de hele kofferbak weer vol te gooien met een grote subwoofer.

Deze ga ik zeker nog vaker bekijken.
markje

Bericht door markje »

Hoe groot is hij ongeveer? Ik heb zelf een sub in ~20L gesloten en dat blaast enorm.

Groeten Mark
buisje

Bericht door buisje »

Zeker interessant het is een kleine sub, ongeveer 43x26x23 cm en speelt met een 2x65W fury gewoon 112dB vanaf 35Hz!!

Afbeelding

Afbeelding
Gesloten