Ik heb nog 6 stuks Alpair10 Gold (generatie 1) op de plank liggen.
Voor €190 per setje (2 stuks) incl verzendkosten gaan ze weg.
Zijn inmiddels allemaal weg
Rudy
Mark Audio Alpair10
Moderator: Beheerdersteam
- RumoH
- ZA-sponsor: RumoH
- Berichten: 374
- Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
- Locatie: De Wilp (Gn)
- Contacteer:
Mark Audio Alpair10
Laatst gewijzigd door RumoH op zo 11 sep 2011, 10:57, 2 keer totaal gewijzigd.
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: Mark Audio Alpair10
een opmerking stuur ik je via PBRumoH schreef:Ik heb nog 6 stuks Alpair10 (generatie 1) op de plank liggen.
Voor €190 per setje (2 stuks) incl verzendkosten gaan ze weg.
Rudy
Re: Mark Audio Alpair10
Genoteerd.
Heb zelf de gen2 en ben daar zeer weg van. misschien dat ik nog een setje bouw.
Heb zelf de gen2 en ben daar zeer weg van. misschien dat ik nog een setje bouw.
