Hoi iedereen,
Eindelijk wat tijd kunnen vrij maken om mijn hypex ds4.0 in een jasje te steken.
Daar ik deze meeneem naar Breda vond ik wel dat hij een klein doosje mocht hebben, wel zo veilig.
Het is een simpel iets geworden van wat rest stukjes mdf en plexi wat ik nog had liggen.
Tevens heb ik de zijkanten bekleed met hetzelfde materiaal als mijn subwoofer (monotube sdx15).
Dus hier een paar foto's.
Ga nog iets bedenken voor voetjes.
Verder had ik het idee om op het plexiglas een ledje te plaatsen die brand op de uitsruuring van de versterker.
Weet nog niet of ik wil dat hij dan fel brandt bij 13hz en langzaam fade naarmate de frequentie omhoog gaat, of hetzelfde maar dan op power nivo. Frequentie gestuurd lijkt mij het mooist maar heb echt geen flauw idee hoe dat zou moeten gaan. Iemand een idee???
hypex ds4.0
Moderator: Beheerdersteam
