hypex ds4.0

incl oude discussies en bouwverslagen

Moderator: Beheerdersteam

Gesloten
vinnie411
Berichten: 432
Lid geworden op: wo 20 feb 2008, 20:15
Locatie: Alphen aan den Rijn

hypex ds4.0

Bericht door vinnie411 »

Hoi iedereen,
Eindelijk wat tijd kunnen vrij maken om mijn hypex ds4.0 in een jasje te steken.
Daar ik deze meeneem naar Breda vond ik wel dat hij een klein doosje mocht hebben, wel zo veilig.
Het is een simpel iets geworden van wat rest stukjes mdf en plexi wat ik nog had liggen.
Tevens heb ik de zijkanten bekleed met hetzelfde materiaal als mijn subwoofer (monotube sdx15).
Dus hier een paar foto's.
DSC00197k.jpg
DSC00199k.jpg
DSC00201k.jpg
Ga nog iets bedenken voor voetjes.
Verder had ik het idee om op het plexiglas een ledje te plaatsen die brand op de uitsruuring van de versterker.
Weet nog niet of ik wil dat hij dan fel brandt bij 13hz en langzaam fade naarmate de frequentie omhoog gaat, of hetzelfde maar dan op power nivo. Frequentie gestuurd lijkt mij het mooist maar heb echt geen flauw idee hoe dat zou moeten gaan. Iemand een idee???
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: hypex ds4.0

Bericht door Wowly »

huhuh cool huhu yeah! huhuh :rock:
Gesloten