Vandaag de chip,s ingeplugt [na eerst 2 elna,s los moeten solderen omdat anders de AD1865 niet paste

]
De boel aangesloten,versterkers opgewarmd,touwtjes er tussen,de computer opgestart.
En dan maar staren naar het ledje van de receiverchip,Locked ie of Locked ie niet!!!!!
Yessss,,,

het ledje gaat uit,het locked
Nu het volume op 10 en er was muziek,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Luisteren maar,, [eerst niks beoordelen laat het maar over je heen komen,dacht ik]
2 uur later, ik sta met de vingers op de heupen mee te tikken [goed teken!!] 2 woorden komen in me op ,,ANALOOG,SMOOTH,,
Democles in the state of Blizzzzzz..........

[gejat van de Lampizator man]
Met een buizentrap er tussen kan het alleen maar beter worden,,,
Omdat de boel werkt plaats ik nu de print layouts [word,bestanden].
En dan de vraag ,,is het, het allemaal waard?,, Ja
