eerst alles pas gemaakt,toen uitgemeten en de geleideblokjes geplaatst.
daarna heb ik een lege kitkoker gevuld met epoxy,kon ik zo de benodigde delen inspuiten.
plaatje er in schuiven en klaar is kees.
de afscheiding tussen mid en hoog zit er ondertussen ook al in,plaatjes volgen dit weekend.
