Hij heeft een kameraad, die is nog een beetje heel veel erger....
http://home.tiscali.nl/fishbowl.amping/index.html
Moderator: Beheerdersteam
Overdrijven inderdaadb_force schreef:Je hebt mensen die altijd willen overdrijven natuurlijk![]()
'Tuurlijk, geen enkel probleem.... Wowly moet alleen nog even navragen wat de maximale vloerbelasting in ton per M2 mag zijn.....Barry2001 schreef:Of het ook ff mee kan naar een luisterdag
En dan ook een van deze meenemen?ray5150 schreef:'Tuurlijk, geen enkel probleem.... Wowly moet alleen nog even navragen wat de maximale vloerbelasting in ton per M2 mag zijn.....Barry2001 schreef:Of het ook ff mee kan naar een luisterdag
Mag je vriend wel eens serieus naar de belasting op de vloer kijken. 500 kg op een klein vloeroppervlak kan niet iedere vloer hebben.rdv300b833 schreef:Daarbij zijn mijn 330 benodigde kilo's erg gemakkelijk verslagen. Hij zal dik boven de 500 kg uitkomen.
Dat valt ook wel weer te regelen Jan:Wowly schreef:euhh ik ben bang dat we met die middelen de entréé ietsie moeten verhogen