Hallo,
Omdat ik helaas een tegenvallende aankoop heb gedaan ( zie dit topic) ben ik op zoek naar een set speakers die zou kunnen draaien in een kast van ca 25 liter (binnenmaten 79,5 x 17 x 19cm). Omdat ik aan het front niet al teveel wil verbouwen zou ik het liefste een diameter voor de bas gebruiken van maximaal 16cm. De infrezing voor de tweeter is 8cm. De behuizing heeft een basreflexopening onderin het front met een diameter van ca 5cm.
Edit:
Mij schiet net te binnen dat ik met een paar nieuwe tweeters eigenlijk ook geholpen ben. De lagetonenluidspreker lijkt sprekend op de ARN 5614 van TVM Acoustics die ik hier op het forum eerder gescoord heb. Die heb ik gekocht met 2 filters en 2 tweeters (waarvan er ook 1 defect blijkt te zijn). Deze filters zijn 100% identiek aan die in de Allure speakers, dus ik vermoed dat ik met dezelfde tweeter als bij de ARN 5614 de set weer spelend en goed klinkend kan maken. De tweeters die bij de set zaten waren de ARV 078-00-8. Ik zal de specfile bijvoegen als attachment.
Ik hoop dat jullie mij een beetje advies kunnen geven.
Alvast bedankt.
Groeten,
Mischa
Units gezocht
Moderator: Beheerdersteam