Martijn M schreef:Zelf ben ik bezig met een project van vier gesloten subs (afm. 50 * 50 * 35) met de Faital Pro 18HP1040. Een hele chique driver met neodymium magneet. Toen ik begon met het project had ik betrekkelijk veel ruimte. Nu niet meer, dus ik heb er straks twee over. Wellicht is het wat voor je. Ik heb er een hele zware versterker bij, zowel in gewicht als vermogen (35 kg. en twee keer 1000 Watt @ 2 ohm).
http://www.meetmusic.com/nl/archivedetail.asp?id=148
Verder kan ik het advies voor EQ onderschrijven. Het mooiste laag krijg je als je staande golven wegwerkt!
Ik zie hier mogelijkheden voor zeer fraaie cornerwoofers










