Seas bifrost (als vloerstaander)

incl oude discussies en bouwverslagen

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
meanman64
Berichten: 2617
Lid geworden op: di 31 jul 2007, 23:41
Locatie: peer belgium

Bericht door meanman64 »

Interficior schreef:
Nop, ik zou het echt mattig/zijdeglans houden. Dat past naar mijn mening beter bij de units.

Hoewel je het eigenlijk allebei in het echt zou moeten zien.
Als ik er zo over nadenk kun je wel eens gelijk hebben.De kleur waar ze nu in gespoten zijn harmoniseert zeer goed met de omgeving.Mat zwart is ook een mogelijkheid.
SpikyTim
LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
Berichten: 153
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 11:41
Locatie: Meeuwen

Bericht door SpikyTim »

keuzes keuzes ik zal er nog eens goed over moeten nadenken.
Als ik over het antraciet grijs een laag vernis heen spuit, gaat dat dan ook mooi glanzen? Dat zou anders ook een optie zijn volgens mij.
Gebruikersavatar
meanman64
Berichten: 2617
Lid geworden op: di 31 jul 2007, 23:41
Locatie: peer belgium

Bericht door meanman64 »

Spiky,dat grijs dat er nu opzit is dat een ral kleur?
SpikyTim
LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
Berichten: 153
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 11:41
Locatie: Meeuwen

Bericht door SpikyTim »

Dat is inderdaad een ral kleur, maar wel uit de spuitbus...
Gebruikersavatar
meanman64
Berichten: 2617
Lid geworden op: di 31 jul 2007, 23:41
Locatie: peer belgium

Bericht door meanman64 »

SpikyTim schreef:
Dat is inderdaad een ral kleur, maar wel uit de spuitbus...
welke 7021,7023,7016?
SpikyTim
LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
Berichten: 153
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 11:41
Locatie: Meeuwen

Re: Seas bifrost (als vloerstaander)

Bericht door SpikyTim »

Beetje stof afblazen van mijn topic...
Simon wees mij op het volgende==>
Ik krijg blijkbaar een beetje erkenning van ons goed vriend Troels.
Ik vind het wel een leuk compliment al is het wel geen CNO.

http://www.troelsgravesen.dk/CNO_unknown.htm
Gebruikersavatar
meanman64
Berichten: 2617
Lid geworden op: di 31 jul 2007, 23:41
Locatie: peer belgium

Re: Seas bifrost (als vloerstaander)

Bericht door meanman64 »

Das netjes ziet er ook heel strak uit tevens goede foto.
Gebruikersavatar
rho
Berichten: 4766
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België

Re: Seas bifrost (als vloerstaander)

Bericht door rho »

Ja, het zijn ook erg mooie speakers geworden.
Troels heeft smaak. ;)
Gesloten