Als ik er zo over nadenk kun je wel eens gelijk hebben.De kleur waar ze nu in gespoten zijn harmoniseert zeer goed met de omgeving.Mat zwart is ook een mogelijkheid.Interficior schreef:Nop, ik zou het echt mattig/zijdeglans houden. Dat past naar mijn mening beter bij de units.
Hoewel je het eigenlijk allebei in het echt zou moeten zien.
Seas bifrost (als vloerstaander)
Moderator: Beheerdersteam
-
SpikyTim
- LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
- Berichten: 153
- Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 11:41
- Locatie: Meeuwen
Re: Seas bifrost (als vloerstaander)
Beetje stof afblazen van mijn topic...
Simon wees mij op het volgende==>
Ik krijg blijkbaar een beetje erkenning van ons goed vriend Troels.
Ik vind het wel een leuk compliment al is het wel geen CNO.
http://www.troelsgravesen.dk/CNO_unknown.htm
Simon wees mij op het volgende==>
Ik krijg blijkbaar een beetje erkenning van ons goed vriend Troels.
Ik vind het wel een leuk compliment al is het wel geen CNO.
http://www.troelsgravesen.dk/CNO_unknown.htm
Re: Seas bifrost (als vloerstaander)
Das netjes ziet er ook heel strak uit tevens goede foto.
Re: Seas bifrost (als vloerstaander)
Ja, het zijn ook erg mooie speakers geworden.
Troels heeft smaak.
Troels heeft smaak.
