Even Voorstellen,en ook meteen een vraag
Moderator: Beheerdersteam
Even Voorstellen,en ook meteen een vraag
Hallo ik heet edward ben 37 en kom uit rotterdam,me hobbys zijn Feyenoord,muziek,en computers,ik heb onlangs een dubbele cd speler,met een 2 kanaals mixer,en die heb ik dan aangesloten,op een denon versterker,DRA 455 nu heb ik een acer m 1641 pc,(windows vista)met een on board geluidskaart,en een internet radiostation,maar nu stream ik daarmee met sam broadcaster en met virtual dj,maarnu wil ik dus met virtual dj streamen,en met die dubbele cd spelers zeg maar, dus dan het idee krijgende dat je totaal 4 decks hebt,alleen nu is mijn vraag,is dat mogelijk om mp3 tjes,vanaf je computer te sturen,naar die dubbele cd speler,met die 2 kanaals mixer, zodat je dus kan combineren,met en dus virtual dj te streamen en die dubbele cd speler,zodat je ook ermee kan mixen,die dubbele cd speler is een citronic cdmx-3,en ik begreep dat je er een usb audio converter tussen kan zetten,die dan je mo3 collectie dus stuurt op een analoge manier,naar die dubbele cd speler zeg maar.ik hoop dat er iemand is die mij hiermee kan en wil helpen aub .alvast bedankt.
- b_force
- Ook commercieel actief
- Contacteer:
Re: Even Voorstellen,en ook meteen een vraag
Welkom edward
Zou je willen letten op leestekens. Punten hoofdletters en "enters" maken het een stuk duidelijker namelijk
Ik vind het ook heel erg lastig te lezen op deze manier.
Erwin, er is ook een
knop 
Zou je willen letten op leestekens. Punten hoofdletters en "enters" maken het een stuk duidelijker namelijk
Ik vind het ook heel erg lastig te lezen op deze manier.
Erwin, er is ook een
- MrCaBLeGuY
wat een warm welkom hier zeg,en wat heel erg behulpzaam zijn,ik zal me nog is een keer lid maken van een forum,is zeker afdeling hatelijk & egoisme , aangezien het tegenwoordig toch al zo heel erg moeilijk is om elkaar wat verder te helpen,in plaats van direct dat commentaar te geven zonder dat men eerst eens de moeite ervoor neemt,om het te lezen.gooi dit topic maar weer meteen dicht, dus slotje aub !!!!!
edward schreef:aangezien het tegenwoordig toch al zo heel erg moeilijk is om elkaar wat verder te helpen,in plaats van direct dat commentaar te geven zonder dat men eerst eens de moeite ervoor neemt,om het te lezen.gooi dit topic maar weer meteen dicht, dus slotje aub !!!!!
Succes bij de andere fora (you'll need it
- b_force
- Ook commercieel actief
- Contacteer:
Ik wil net zeggen, het is niet zo dat men je niet wil helpen.
Mensen vinden het buitengewoon moeilijk om je bericht te lezen en haken dus gelijk af.
(ik kwam ook niet verder dan regel 2,5)
Mensen vinden het buitengewoon moeilijk om je bericht te lezen en haken dus gelijk af.
(ik kwam ook niet verder dan regel 2,5)
Effe snel wat leestekens ertussen gedaan:
Hallo ik heet Edward, ik ben 37 jaar en ik kom uit Rotterdam. Mijn hobby’s zijn Feyenoord, muziek en computers. Ik heb onlangs een dubbele cd-speler, met een 2 kanaals mixer gekocht. Die heb ik aangesloten op een Denon versterker, DRA 455. Nu heb ik een Acer M1641 pc (met Windows Vista), met een onboard geluidskaart en een internet radiostation, maar nu stream ik daarmee met Sam Broadcaster en met Virtual DJ. Maar nu wil ik dus met Virtual DJ streamen, met die dubbele cd-spelers zeg maar, dus dan het idee dat je in totaal 4 decks hebt, alleen nu is mijn vraag: is dat mogelijk om mp3’tjes vanaf je computer te sturen naar die dubbele cd-speler, met die 2 kanaals mixer, zodat je dus kan combineren met Virtual DJ te streamen en die dubbele cd speler, zodat je ook ermee kan mixen. Die dubbele cd-speler is een Citronic cdmx-3, en ik begreep dat je er een USB Audio Converter tussen kan zetten, die dan je mp3 collectie dus stuurt op een analoge manier naar die dubbele cd-speler.
Hallo ik heet Edward, ik ben 37 jaar en ik kom uit Rotterdam. Mijn hobby’s zijn Feyenoord, muziek en computers. Ik heb onlangs een dubbele cd-speler, met een 2 kanaals mixer gekocht. Die heb ik aangesloten op een Denon versterker, DRA 455. Nu heb ik een Acer M1641 pc (met Windows Vista), met een onboard geluidskaart en een internet radiostation, maar nu stream ik daarmee met Sam Broadcaster en met Virtual DJ. Maar nu wil ik dus met Virtual DJ streamen, met die dubbele cd-spelers zeg maar, dus dan het idee dat je in totaal 4 decks hebt, alleen nu is mijn vraag: is dat mogelijk om mp3’tjes vanaf je computer te sturen naar die dubbele cd-speler, met die 2 kanaals mixer, zodat je dus kan combineren met Virtual DJ te streamen en die dubbele cd speler, zodat je ook ermee kan mixen. Die dubbele cd-speler is een Citronic cdmx-3, en ik begreep dat je er een USB Audio Converter tussen kan zetten, die dan je mp3 collectie dus stuurt op een analoge manier naar die dubbele cd-speler.
- MrCaBLeGuY
Beste Edward, opbouwende kritiek valt niet goed zie ik. Wanneer je hier een topic opent en je ook geholpen wil worden is het wel zo fijn het leesbaar te houden. Een zin van 162 woorden met 25 komma's is voor niemand leesbaar.
Het lijkt me toch niet te veel gevraagd om duidelijk te schrijven, aan het einde van de zin een punt en een alinea's voor de duidelijkheid moet toch kunnen? Dat heeft niks hatelijkheid dan wel egoïsme te maken.
Misschien gewoon de vraag even opnieuw doen en kijken hoe de reactie's dan zijn?
Het lijkt me toch niet te veel gevraagd om duidelijk te schrijven, aan het einde van de zin een punt en een alinea's voor de duidelijkheid moet toch kunnen? Dat heeft niks hatelijkheid dan wel egoïsme te maken.
Misschien gewoon de vraag even opnieuw doen en kijken hoe de reactie's dan zijn?