Even voorstellen
Moderator: Beheerdersteam
-
dragona742
Even voorstellen
Hallo allemaal
Ik ben Veerle, ik ben 13 jaar oud. Ik heb laatst met een aantal vrienden een cursus zelf boxen bouwen gedaan, onder begeleiding van een man die al heel lang zelf bouwt, en ook zelf ontwerpt.
Ik vond dit erg leuk en dacht, laat ik me maar eens op een Nederlands forum aansluiten, misschien zijn er mensen die me verder kunnen helpen, of bijvoorbeeld tips hebben.
Natuurlijk wil ik verdergaan met deze (toekomstige) hobby, want het was erg leuk, en wat ik zelf heb gebouwd klinkt erg goed.
Dit was mijn korte "introductie".
Ik ben Veerle, ik ben 13 jaar oud. Ik heb laatst met een aantal vrienden een cursus zelf boxen bouwen gedaan, onder begeleiding van een man die al heel lang zelf bouwt, en ook zelf ontwerpt.
Ik vond dit erg leuk en dacht, laat ik me maar eens op een Nederlands forum aansluiten, misschien zijn er mensen die me verder kunnen helpen, of bijvoorbeeld tips hebben.
Natuurlijk wil ik verdergaan met deze (toekomstige) hobby, want het was erg leuk, en wat ik zelf heb gebouwd klinkt erg goed.
Dit was mijn korte "introductie".
- b_force
- Ook commercieel actief
- Contacteer:
Re: Even voorstellen
Welkom Veerle!
Kijk eens aan, iemand die zich eens netjes voorstelt
.
Welke luidspreker heb je gemaakt bij de cursus?
We willen natuurlijk wel foto's zien
Voor de rest zou ik zeggen, zoek er een eind op los en mochten er vragen zijn dan horen we het wel
Kijk eens aan, iemand die zich eens netjes voorstelt
Welke luidspreker heb je gemaakt bij de cursus?
We willen natuurlijk wel foto's zien
Voor de rest zou ik zeggen, zoek er een eind op los en mochten er vragen zijn dan horen we het wel
- MrCaBLeGuY
Hoi en welkom! Erg fijn, iemand van 13 die normale zinnen kan formuleren, joepie! havo/vwo of gym ?
- RobertD
- Contacteer:
Inderdaad een keurige introductie en aan de naam te zien betreft het hier ook nog eens een dame.
Welkom op dit forum.
Welkom op dit forum.
It brings a tear of joy to my eyesMrCaBLeGuY schreef:Hoi en welkom! Erg fijn, iemand van 13 die normale zinnen kan formuleren, joepie! havo/vwo of gym ?
Geweldig al die vrouwen hier op 't forumRobertD schreef:Inderdaad een keurige introductie en aan de naam te zien betreft het hier ook nog eens een dame.
Welkom op dit forum.
En nog gewoon een cursus "zelf boxen bouwen" gedaan. Wist niet eens dat er zoiets bestond! Wil ik ook wel doen, lijkt me erg leuk.
Natuurlijk ben ik ook erg nieuwschierig naar foto's!!! en zal dan ook uitkijken wat voor projecten jij nog meer gaat maken.
Ga zo door!
Natuurlijk ben ik ook erg nieuwschierig naar foto's!!! en zal dan ook uitkijken wat voor projecten jij nog meer gaat maken.
Ga zo door!