Ik heb reeds ervaring met een TA2020 en het aansluiten was eenvoudig, 13,5V erop, S-Input aansluiten en de luidsprekers en draaien als een zon. Nu heb ik een tijdje geleden via dit forum van iemand een TA2020 Helder 2.0A bordje overgenomen en deze heeft toch een afwijkend lay-out en krijg hem niet werkend. Er zitten extra aansluitingen op die ik niet helemaal kan plaatsen.
De 13,5V aansluiting is duidelijk, De S-input was onbekabeld geleverd door de vorige gebruiker maar direct daaronder zitten 2x kleine flatcables en zie op de print,
OVER - POW
Ik heb van mijn oude TA2020 de voedingkabel overgezet, de S-Input, als ik het spul onder spanning zet, hoor ik de bekende plop in de luidsprekers maar helaas geen geluid verder dus ik ga er van uit dat het met de S-input te maken heeft.
Wie kan mij verder helpen...
THX
Aansluithulp nodig voor Helder Audio 2.0 TA2020
Moderator: Beheerdersteam
Re: Aansluithulp nodig voor Helder Audio 2.0 TA2020
Dat zijn 2 aansluitingen voor een LED:
OVER: overload of overbelasting
POW: power
Deze kan je bijvoorbeeld naar het frontpaneeltje van je versterker brengen.
Verder is het net zo simpel als je vorig bordje.
Signaal erop (let wel dat je L-GND-R goed aansluit), power erop en luidsprekers eraan..
Ik heb hetzelfde bordje, werkt prima.
Misschien is het bordje niet oké ?
OVER: overload of overbelasting
POW: power
Deze kan je bijvoorbeeld naar het frontpaneeltje van je versterker brengen.
Verder is het net zo simpel als je vorig bordje.
Signaal erop (let wel dat je L-GND-R goed aansluit), power erop en luidsprekers eraan..
Ik heb hetzelfde bordje, werkt prima.
Misschien is het bordje niet oké ?
Re: Aansluithulp nodig voor Helder Audio 2.0 TA2020
Heb het net nog ff gechecked maar alles zit correct aangesloten. Ben bang dat het bordje dan toch niet goed is.