Conditie buizen

Voor- en Eindversterkers

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
ssander
Berichten: 11
Lid geworden op: wo 17 mar 2010, 22:26

Conditie buizen

Bericht door ssander »

Beste ls,

Ik ben bezig met het opknappen van een oude buizenversterker.
Hoe kom ik er achter wat de conditie is van de oude buizen?

Sander
Gebruikersavatar
RobertD
Berichten: 4408
Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
Locatie: Alphen a.d. Rijn
Contacteer:

Re: Conditie buizen

Bericht door RobertD »

Ken je iemand in de buurt die in het bezit is van een buizentester?

Misschien een goeie voor de Zelfbouwdag, iemand met een tester die voor anderen gaat testen.
Gebruikersavatar
sevenup
Berichten: 2777
Lid geworden op: wo 27 jun 2007, 21:33
Locatie: Hengelo (ov)

Re: Conditie buizen

Bericht door sevenup »

ssander schreef:
Beste ls,

Ik ben bezig met het opknappen van een oude buizenversterker.
Hoe kom ik er achter wat de conditie is van de oude buizen?

Sander
Als je de verzendkosten wil betalen kan ik ze wel voor je testen op een AVO MKIV buizentester :)
molekuul
Berichten: 507
Lid geworden op: wo 02 feb 2005, 15:31
Locatie: Goirle

Re: Conditie buizen

Bericht door molekuul »

Waar woon je ergens SSander?

kan de buizen altijd op de AVO MK IV zetten.

groeten uit Tilburg
ssander
Berichten: 11
Lid geworden op: wo 17 mar 2010, 22:26

Re: Conditie buizen

Bericht door ssander »

Beste molekuul en sevenup,

Excuus voor het late antwoord, ben een tijdje offline geweest.
Onwijs bedankt voor het aanbod.
Ik ben door de weeks in breda, dus kan na m'n werk zo een keer naar Tilburg rijden.

Anders via de email iets afspreken?
Mijn adres is: sanderveltman -at- gmail.com

Groeten Sander
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Conditie buizen

Bericht door ray5150 »

Hier doe je het ook al!
ray5150 schreef:
zet nou niet je email hier zo neer, voor je het weet word je overspoeld met viagra aanbiedingen.
Is het niet veel makkelijker om alles in één topic te houden?
Het word wel erg onoverzichtelijk zo... :?
Gebruikersavatar
BertDB
Berichten: 1978
Lid geworden op: zo 07 sep 2008, 17:39
Locatie: Mechelen (BE)

Re: Conditie buizen

Bericht door BertDB »

de zelfbouwaudio dag is in breda..

er is vast wel iemand die z'n tester wil meebrengen voor je (als er nog plaats in de auto's is :twisted: :lol: )
Plaats reactie