Mijn luidsprekers

incl oude discussies en bouwverslagen

Moderator: Beheerdersteam

Gesloten
bobdebouwer
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 22 nov 2009, 18:41

Mijn luidsprekers

Bericht door bobdebouwer »

Hallo,

Ben Bob en zal hier eens mijn luidsprekers laten zien.

Het zijn Tannoys gebouwd naar gelijkenis van de Tannoy D700.
Alleen zijn mijn kasten van iets meer kwaliteit.

48 kg per stuk.40 uur knutselen.
Ik moet zeggen ze klinken perfect.

Zal ooit nog eens iets gaan bouwen met oudere Tannoy drivers.De Gold serie waarschijnlijk.

Groeten

Bob.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Martijn H
Berichten: 3210
Lid geworden op: di 22 nov 2005, 14:08
Locatie: Amsterdam

Re: mijn luidsprekers

Bericht door Martijn H »

Welkom Bob! :)

Vertel er vooral meer over!

(heb hem in showcase gezet en als jij nog het plaatje attached raken we de foto niet meer kwijt)
Gebruikersavatar
bartsegers
Berichten: 5431
Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
Locatie: Roermond

Re: mijn luidsprekers

Bericht door bartsegers »

bob,
Voeg je foto toe als plaatje, en vraag aan de mod's of dit in het SHOWCASE subforum kan staan.
Gebruikersavatar
MarcoSQ
Berichten: 1106
Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 20:45
Locatie: Mijdrecht

Re: Mijn luidsprekers

Bericht door MarcoSQ »

Ziet er heel netjes uit hoor ! En wat glimmen die drivers ;-) (niet mijn persoonlijke smaak, maar daar gaat het natuurlijk ook niet om).
Zal ooit nog eens iets gaan bouwen met oudere Tannoy drivers.De Gold serie waarschijnlijk.
Ik hoop dat het niet te spammerig is, maar als je interesse hebt in de drivers uit een Monitor Silver 15", dan weet ik wel wat voor je bij een vriend van me. Die lijken best veel op de Golds (qua constructie in ieder geval, ervaringen met de golds heb ik zelf niet).

Ik denk dat ze niet voor de hoofdprijs die normaal gevraagd wordt weg hoeven, het is ze zeker af te zien dat ze oud zijn. Bovendien is van eentje de draad naar de spreekspoel van het hoog gebroken, maar dat heb ik zo gerepareerd. Laat maar even weten of ik bij hem moet informeren.
Gesloten