Trek gewoon een optische verbinding tussen je box en de rest. Brom weg en alle kanalen aanwezig.
Succes.
Groeten,
Mischa
Brom met XLR apparatuur
Moderator: Beheerdersteam
- amanda
- LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
- Contacteer:
Net dus even mijn upc tuner aangesloten met een optische kabel, echter......
Mijn receiver zit ook op mijn tv aangesloten met een hdmi kabel, hierdoor komt nu ook weer de brom over de speakers te staan.
Ik kan mijn dvd speler niet direct op mijn tv aansluiten anders heb ik geen 7.1 surround want dit gaat alleen via hdmi.
Toch maar UPC bellen dan zodat zij dit op gaan lossen.....
Mijn receiver zit ook op mijn tv aangesloten met een hdmi kabel, hierdoor komt nu ook weer de brom over de speakers te staan.
Ik kan mijn dvd speler niet direct op mijn tv aansluiten anders heb ik geen 7.1 surround want dit gaat alleen via hdmi.
Toch maar UPC bellen dan zodat zij dit op gaan lossen.....
DVD speler optisch aan je versterker en alleen beeld naar je tv. Vaak kan je dit in het menu van je dvd speler instellen, dus beeld > HDMI, audio > optisch/coaxiaal (als je dvd speler deze functie heeft).
En mocht dat niet kunnen EN UPC heeft geen oplossing: dvd speler met DVI op Marktplaats kopen. DVI > HDMI stekkerje er tussen en audio naar je versterker (om het makkelijk te maken)
En mocht dat niet kunnen EN UPC heeft geen oplossing: dvd speler met DVI op Marktplaats kopen. DVI > HDMI stekkerje er tussen en audio naar je versterker (om het makkelijk te maken)
- amanda
- LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
- Contacteer:
Ik heb een PS3, daar kun je verder alles bij instellen.... alleen de PS3 moet met hdmi aangesloten worden op de receiver, anders heb je namelijk geen 7.1 en geen loseless DTS/Dolby Digital.MichaelB schreef:DVD speler optisch aan je versterker en alleen beeld naar je tv. Vaak kan je dit in het menu van je dvd speler instellen, dus beeld > HDMI, audio > optisch/coaxiaal (als je dvd speler deze functie heeft).
Hoe dan ook de UPC box maakt altijd contact met mijn receiver, al is het dan nu via de tv hdmi aansluiting.....
- anonamemouse
uhm... waarom niet gewoon een goeie gekocht? die van kemp dus?amanda schreef:Die mantelstroomfilters zijn niet je van het het....
1e eentje van Conrad, een haaks type in blikken behuizing, Brom weg maar het meeste van het beeld ook.
2e filter van Hamma, ziet er wit uit, plastic omhulsel, Brom weg, de meeste kanalen ook.... werkt wel iets beter dan het filter van Conrad.
De mantelstroomfilters zijn dus geen succes aangezien het beeld wegvalt...
Komende week maar eens contact opnemen met UPC, het is uiteindelijk hun box!