Gemigreerd
Moderator: Beheerdersteam
-
Sander
- Voormalige hoster
- Berichten: 203
- Lid geworden op: za 12 mar 2005, 0:23
- Locatie: Utrecht
- Contacteer:
Gemigreerd
Vandaag de site naar een andere server gemigreerd. Reden: Voorheen gebruikte server gaat dienen als backup unit en zal in een ander DC worden geplaatst....
Excuses voor de eventueel ontstane overlast.
Als je nog probleempjes/foutjes tegenkomt, hier graag melden. Momenteel zul je je wachtwoord handmatig opnieuw moeten invoeren, ivm het draaien van de sites op tijdelijke DNS records (www2 & forum2). Dit zal morgen weer als vanouds staan (www & forum).
Grt, Sander
Audiforum.nl
Excuses voor de eventueel ontstane overlast.
Als je nog probleempjes/foutjes tegenkomt, hier graag melden. Momenteel zul je je wachtwoord handmatig opnieuw moeten invoeren, ivm het draaien van de sites op tijdelijke DNS records (www2 & forum2). Dit zal morgen weer als vanouds staan (www & forum).
Grt, Sander
Audiforum.nl
Re: Gemigreerd
Hier nergens last van mbt dat wachtwoord vooralsnog.Sander schreef:Vandaag de site naar een andere server gemigreerd. Reden: Voorheen gebruikte server gaat dienen als backup unit en zal in een ander DC worden geplaatst....
Excuses voor de eventueel ontstane overlast.
Als je nog probleempjes/foutjes tegenkomt, hier graag melden. Momenteel zul je je wachtwoord handmatig opnieuw moeten invoeren, ivm het draaien van de sites op tijdelijke DNS records (www2 & forum2). Dit zal morgen weer als vanouds staan (www & forum).
Grt, Sander
Audiforum.nl
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Als ik op deze link klik, krijg ik de melding dat de server in onderhoud is
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 547#139547
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 547#139547
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33821
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
ik nietb_force schreef:Als ik op deze link klik, krijg ik de melding dat de server in onderhoud is
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 547#139547
Hier ook.hopsa schreef:Sinds vandaag:
Als ik een zoek-item gebruik en daarna een gevonden pagina oproep, dan krijg ik bij terugkeer naar de gevonden-itemslijst 'webpagina not found', zodat ik opnieuw de zoekterm moet intikken.
En dat is niet de bedoeling.
Edit: nu niet meer. Nu ga ik weer gewoon terug naar de zoekpagina (maar ik moet wel opnieuw de zoektermen invullen).
Als ik een link klik in een mail met een "nieuwe reactie"-waarschuwing krijg ik volgende melding:
De ene keer werkt het goed, de andere keer niet.
EDIT: Telkens ik op "nieuw antwoord" klik logt ie terug uit. Gelukkig werkt "edit" nog wel blijkbaar.
Toch wel vreemd, want gisteren ging het goed. Eerst niet (zie probleem hierboven), maar na 2 pogingen was alles OK. Vandaag wil ie totaal niet.
Als ik dan "www2" voor de URL type krijg ik wel de juiste pagina te zien.Zelfbouwaudio wordt momenteel gemigreerd naar een andere server, verwachte downtijd zal ongeveer een uur bedragen. Onze excuses voor de overlast. Tot zo!
De ene keer werkt het goed, de andere keer niet.
EDIT: Telkens ik op "nieuw antwoord" klik logt ie terug uit. Gelukkig werkt "edit" nog wel blijkbaar.
Toch wel vreemd, want gisteren ging het goed. Eerst niet (zie probleem hierboven), maar na 2 pogingen was alles OK. Vandaag wil ie totaal niet.
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
En je bent zeker ook niet meer ingelogd na de wisseling tussen www2 en www? Waarschijnlijk gebeurt dit ook als je kijkt naar het laatste bericht van een topic (oranje labeltje links naast de topictitel). Bij mij in elk geval wel.rho schreef:Als ik een link klik in een mail met een "nieuwe reactie"-waarschuwing krijg ik volgende melding:Als ik dan "www2" voor de URL type krijg ik wel de juiste pagina te zien.Zelfbouwaudio wordt momenteel gemigreerd naar een andere server, verwachte downtijd zal ongeveer een uur bedragen. Onze excuses voor de overlast. Tot zo!
Ik heb geen idee of gisteren nog een instelling is veranderd, maar dat zal dan iemand anders even moeten checken, want ik kan nergens meer bij.
Ik zal wel blind (en vooral blond) zijn maar waar kan ik dat label vindenMarp schreef:Waarschijnlijk gebeurt dit ook als je kijkt naar het laatste bericht van een topic (oranje labeltje links naast de topictitel). Bij mij in elk geval wel.
[edit]Ik zie dat je al iets in het testgedeelte hebt gedaan
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Dat is dat oranje labeltje wat in een subforum links naast de titel verschijnt wanneer nieuwe posts in dat topic zijn geplaatst.SARK schreef:Ik zal wel blind (en vooral blond) zijn maar waar kan ik dat label vinden
Voorbeeld:
Ik kan ook enkel een antwoord typen als ik eerst inlog en dan op "nieuw antwoord" klik. Als ik eerst op "nieuw antwoord" klik en dan inlog kom ik op de hoofdpagine van het forum terecht en ben ik weer uitgelogd als ik naar een topic ga.
Momenteel krijg ik ook volgende url te zien: http://forum2.zelfbouwaudio.nl/posting.php?mode=reply&t=7197
Vanwaar al die 2-tjes?
Momenteel krijg ik ook volgende url te zien: http://forum2.zelfbouwaudio.nl/posting.php?mode=reply&t=7197
Vanwaar al die 2-tjes?
Yep, de blond/blind mode stond bij mij weer eens aanMarp schreef:Dat is dat oranje labeltje wat in een subforum links naast de titel verschijnt wanneer nieuwe posts in dat topic zijn geplaatst.SARK schreef:Ik zal wel blind (en vooral blond) zijn maar waar kan ik dat label vinden
Voorbeeld:
Mededeling: Gemigreerd
Eehhhmmmm, ik heb net dat testje even gedaan en nadat ik er uitgegooid ben staan alle nieuwe posts opeens op gelezen
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Oei, niet aan gedacht.
Ik zal er even een waarschuwing bij zetten, want het is zwaar irritant als je alle ongelezen posts moet terugzoeken a.d.h.v. de datum.
Waarschijnlijk is dat tijdelijk. Ga ik even achteraan, want als dat weer als vanouds wordt, hoeft er ook niet naar instellingen te worden gespeurd.rho schreef:Vanwaar al die 2-tjes?
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Ik kan nog steeds niet vanuit een melding over een nieuw bericht direct naar dat bericht toegaan. De melding dat de server wordt gemigreerd staat dan weer op mijn scherm.
Ook als ik inlog gebeurt er niets, pas als ik voor de tweede keer mijn naam en wachtwoord invul ben ik ingelogd. Ik moet dan alleen handmatig gaan zoeken naar het onderwerp dat ik eigenlijk wilde gaan lezen.
Wat mij betreft gaat het dus nog niet echt soepel. De cookies van mijn pc verwijderen vind ik geen optie, want dan moet ik op alle andere fora en hyves enzo ook weer opnieuw inloggen.
Ook als ik inlog gebeurt er niets, pas als ik voor de tweede keer mijn naam en wachtwoord invul ben ik ingelogd. Ik moet dan alleen handmatig gaan zoeken naar het onderwerp dat ik eigenlijk wilde gaan lezen.
Wat mij betreft gaat het dus nog niet echt soepel. De cookies van mijn pc verwijderen vind ik geen optie, want dan moet ik op alle andere fora en hyves enzo ook weer opnieuw inloggen.
-
Sander
- Voormalige hoster
- Berichten: 203
- Lid geworden op: za 12 mar 2005, 0:23
- Locatie: Utrecht
- Contacteer:
Excuses, ik had verwacht dat Zylon álle DNS entries had aangepast, dus
www.zelfbouwaudio.nl én zelfbouwaudio.nl... Kennelijk niet. zelfbouwaudio.nl verwijst nog naar het oude ip-adres, moet even asap door ze worden aangepast. Ik heb het forum weer teruggezet zodat die logins goed werken.
Ik zal Zylon wel effe mailen.
www.zelfbouwaudio.nl én zelfbouwaudio.nl... Kennelijk niet. zelfbouwaudio.nl verwijst nog naar het oude ip-adres, moet even asap door ze worden aangepast. Ik heb het forum weer teruggezet zodat die logins goed werken.
Ik zal Zylon wel effe mailen.
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
mijn adres is ook :
http://forum.zelfbouwaudio.nl
Tevens krijg ik nog steeds "Zelfbouwaudio wordt momenteel gemigreerd naar een andere server, verwachte downtijd zal ongeveer een uur bedragen. Onze excuses voor de overlast. Tot zo!"
Als ik op de link van Henkjan klik, in het topic van fluppie.
hierna log ik trouwens ook uit.
http://forum.zelfbouwaudio.nl
Tevens krijg ik nog steeds "Zelfbouwaudio wordt momenteel gemigreerd naar een andere server, verwachte downtijd zal ongeveer een uur bedragen. Onze excuses voor de overlast. Tot zo!"
Als ik op de link van Henkjan klik, in het topic van fluppie.
hierna log ik trouwens ook uit.
