wensenlijst:
- mooi beeld uiteraard
- progressive scan
- component video uitgang (+ t moderne digi spul)
- meerkanaals SACD
- geluidskwaliteit van t CD/SACD deel minstens die van een goede CD speler
- 6 kanaals (liever nog
- DTS, en de 7.1 versie van dit en van dolby (minder belangrijk omdat de receiver dit ook kan)
- evt DVD-A (minder belangrijk omdat ik geen DVD-A schijven heb)
- evt blauwe straal (minder belangrijk omdat ik geen BR schijven heb en ook de beamer geen HD is)
- een langere levensduur dan deze
- niet te gek duur (er gaan op t moment wat te veel dingen kaduuk hier)
kwa kwaliteit ben ik dik tevreden met deze flipse, maar wat degelijker had wel gemogen (hoewel ik nog mazzel heb dattie t nog zo lang heeft uitgehouden, velen van dit type hebben t einde van de garantie niet eens gehaald). had Marantz niet een beschaafd geprijsde alleseter (DVD, SACD, DVD-A)?

