snapt iemand dit???

Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
bartsegers
Berichten: 5431
Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
Locatie: Roermond

Bericht door bartsegers »

Dat dacht ik ook al toen ik dit zag.

Bedenk goed dat je kopse MDF kanten altijd door de lak heen ziet als je er niet vooraf iets mee doet.

Een blikje grondverf kopen kan geen kwaad.
Dat gebruik je toch vaker.
(weet zeker dat je na dit stel nog een stel bouwt namelijk 8) )
erik-rusje
Berichten: 11
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 22:33

Bericht door erik-rusje »

bartsegers schreef:
Dat dacht ik ook al toen ik dit zag.

Bedenk goed dat je kopse MDF kanten altijd door de lak heen ziet als je er niet vooraf iets mee doet.

ja weet ik, er zitten al 2 lagen grondverf op en 1 laag hoogglans en vanaaf de 2e laag hoogglans erop
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Luidspreker Zelfbouw”