Reactie Uber-MOD

Wat vinden we van t forum....

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
b_force
Ook commercieel actief
Contacteer:

Reactie Uber-MOD

Bericht door b_force »

Om maar even niet het andere topic te vervuilen post ik het hier.
Misschien dat ik de enige ben die zijn ei kwijt wil, verwijder hem dan maar, dan praat ik het uit via PM.
b_force schreef:
ÜBER-MOD schreef:
Jij krijgt van mij geen zoen als jij een weerstand van exact 1/10 ohm kan vinden, alleen omdat ie te meten is met apparatuur toegespitst op het decimale stelsel.

En nou ophouden met dat off-topic gezeik vanuit je natuurkunde schooltje!!!

Pardon ?

We zijn gewoon normaal aan het discussiëren, als iemand daar niet tegen kan prima, maar ik vind dit wel heel erg raar gedrag. Sorry dat ik het zeg.

Bevalt het niet, stuur dan een PBtje.

En leer ook eens lezen, want ik heb het over een weerstand van 1/3 ohm !!!!!
Hoewel je natuurlijk nog verder kunt gaan ook over hoe precies je 1/10 ohm weerstand wilt hebben.
Probeer eens het probleem van de TS te relativeren, dat is dus waar ik mee bezig ben.
Hij heeft een probleem met rekenen in excel. Mijn visue is dat als je prima binnen de normen blijft (en niet 15 decimalen gaat gebruiken) je zijn probleem zo kunt verhelpen.

Mensen weten blijkbaar niet veel van hoe onnauwkeurigheid analyse te werk gaat, als ik dat zo hier lees.
Ik probeer jullie enkel wat bij te brengen en daarmee te helpen

Overigens is dat zogenaamde natuurkunde schooltje wel een van de betere in Nederland.
En vind ik het überhaupt nogal respectloos en onbeschoft om dat op deze manier neer te zetten.

Waar is die opmerking in hemelsnaam voor nodig ?

Als je er niet tegen kan dat er mensen je aanspreken op bepaalde punten, kom dan ook niet op een forum.
Ben je het er ergens niet mee eens, of begrijpen we elkaar niet, praat het dan uit, maar gooi niet van zulke opmerkingen en zulke plaatjes er tegen aan.

Sjees zeg, wat een drukte en ophef over niks Rolling Eyes Rolling Eyes

hahahahaha die Bart, was dat ff schrikken zeg!

Tsja, die Ubermod zullen jullie maar weinig zien schat ik zo, maar het is idd de enige die zo bot mag zijn. Helaas is het wel slecht nieuws áls ie er is, hij heeft namelijk volledige volmacht op dit forum.............

Jan
Ik vind het prima als iemand even aangesproken wordt op bepaald gedrag.
Dit kan verschillende redenen hebben. In het specifieke topic was er dus kennelijk een misverstand ontstaan.
Ik wilde de TS enkel helpen door een manier te verzinnen om toch goed om te gaan met Excel (dat had IK begrepen uit de start post) terwijl het andere meer ging over de problemen met computers en veel decimalen.

Prima zoiets kan ontstaan.
Echter vind ik de reactie van een mod alles behalve ondersteunend. Op z'n minst hadden we via PM het een en ander uit kun praten en duidelijk kunnen maken (voor zo ver is dat ook de regel hier op het forum).
Ipv daarvan wordt er (naar mijn mening) eerst een flauw en kinderachtig plaatje gestuurd en vervolgens op eenzelfde manier gereageerd.

Misschien kan deze zogenaamde mod wel overmacht hebben, maar dat moet wel op een correcte manier gebeuren.
Ik wil dan op z'n minst weten waarom deze mod zo hard ingrijpt en wat ik (of iemand anders) fout heeft gedaan.

Begrijp me niet verkeerd, de insteek is denk ik wel goed om soms hard in te grijpen. Maar ik ben zelf wel van mening dat de persoon in kwestie dan wel moet begrijpen waarom en dat zoiets dus even privé kan worden uitgelegd.

Van dit alles heb ik echter nooit iets gehoord en eerlijk gezegd zie ik zelf het probleem nog niet helemaal.
En daar heb ik een beetje moeite mee :wink:
(ik wil nmlk graag van mijn fouten leren)
Laatst gewijzigd door b_force op zo 13 jul 2008, 21:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Wowly
Beheerder
Contacteer:

Re: Reactie MOD

Bericht door Wowly »

b_force schreef:
(ik wil nmlk graag van mijn fouten leren)
Juist, ik denk dat de Ubermod hier toch anders tegenaan kijkt. Naar mijn idee denk ik dat hij vind dat je genoeg had kunnen oppikken van alle signalen van de andere mods. Ik heb jou ook al enkele PM's gestuurd, maar ook in dit draadje doe je weer van hetzelfde.......Om er nou iedere keer over door te zagen lijkt me niet meer op zijn plaats. Wat dat betreft is Ubermod wel een juiste persoon voor mij, ik ben veel te soft en dat kost me meestal veel te veel tijd......

De overige mods zullen voortdurend tegen je zeggen het wat en waarom, Ubermod zal dat niet zo te zien en reageert idd erg tactloos. Ik zou zeggen, vraag het hem zelf?

Jan
b_force
Ook commercieel actief
Contacteer:

Bericht door b_force »

Het aanspreken (op wellicht een minder tactloze manier) vind ik niet eens zo erg, maar dan graag via PM, zodat ik hem kan uitleggen hoe ik er over denk en hij op zijn manier weer.

hij hoeft me dan niet eens op mijn fouten te wijzen, maar duidelijk uitleggen wat er aan de hand is.

Blijkbaar waren er diverse signalen geweest. Ik heb die niet zo ervaren en ik dacht puur dat men mij niet begrijp, dat wilde ik dus duidelijk maken.

Dat is dus de wereld van miscommunicatie.

Wat misschien voor meneer mod wel duidelijk is, is voor een ander niet duidelijk.

Hoe de reactie van uber-mod u op MIJ overkomt, is enkel een post met een flauw plaatje, met redelijk snijdende tekst en zonder enige context er bij.

Nogmaals ik snap jullie idee erachter, maar iets meer uitleg er bij (en wat minder snijdende/respectloze tekst) zorgt voor net wat minder onduidelijkheden.

Als is het maar iets van.
"je begrijpt het niet, PM even met de TS om dat kort te sluiten"

(of ergens in die richting)
teacher

Bericht door teacher »

Wijze tip van teacher:

"als je gaat gummen, wordt de vlek alleen maar groter".
Plaats reactie

Terug naar “Forumaangelegenheden, Algemeen”