HEZB 2008 Carpool topic
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- Geenius
- ZA-sponsor: Humble Homemade Hifi
- Berichten: 1810
- Lid geworden op: vr 04 mar 2005, 11:00
- Contacteer:
HEZB 2008 Carpool topic
Om de kosten van de brandstof laag te houden en om het milieu te besparen, start ik hierbij een topic om te kijken wie met wie wil/kan meerijden op zondag 8 juni.
Mijn route is: Monnickendam - A10 Amsterdam (Ring Oost) - A2 Utrecht - A27 Breda - Schilde.
Ik kan, naast mijzelf, nog 3 mensen meenemen. De auto is voorzien van een radio/cd-speler en 6 luidsprekers.
http://car-blueprints.narod.ru/images/v ... ariant.gif
Mijn route is: Monnickendam - A10 Amsterdam (Ring Oost) - A2 Utrecht - A27 Breda - Schilde.
Ik kan, naast mijzelf, nog 3 mensen meenemen. De auto is voorzien van een radio/cd-speler en 6 luidsprekers.
http://car-blueprints.narod.ru/images/v ... ariant.gif
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
Re: HEZB 2008 Carpool topic
Merijn en Christiaan zitten rond Arnhem, toch?Geenius schreef:Mijn route is: Monnickendam - A10 Amsterdam (Ring Oost) - A2 Utrecht - A27 Breda - Schilde.
Hans en Ineke aan Den Haag dacht ik.
Erik en Anton die kwamen ook van daarboven ergens, uit richting Hilversum, of sla ik de bal verkeerd.
Sander zit vlakbij jou, maar die heeft afgemeld.
Joris woont rond Utrecht meen ik.
Alle anderen zitten in België of rond Eindhoven.
Bij deze opgelost.b_force schreef:noodkreet !!!
Ik zou eerst met fluppie mee terug rijden, maar wellicht kan hij niet (door een tentamen week)
Is er iemand die mij het liefst in Delft/Rijswijk kan afzetten, of anders ben ik al heel blij met Rotterdam (of in die buurt)
Heen heb ik al vervoer.
Mijn route: Delft ==> Rijswijk ==> ... ==> Schilde
Voor heen te rijden: nog 2 plaatsen over ( bezetting: B_force, fluppie007 )
Voor terug te rijden: nog 1 plaats over ( bezetting: B_force, medestudent fluppie007, fluppie007 )
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Zeker nog nooit 2 keer van een studie gekocht en een jaar moeten werken ?Walt schreef:Wat ben jij voor student!
Colleges zijn er om te missen!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Groeten Walter
Dan kom je er wel achter wat je dan voor werk moet doen
Nee, ik heb inmiddels mijn lesje geleerd en probeer eigenlijk alles gewoon te volgens
- voodooless
- Berichten: 4775
- Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
- Locatie: Arnhem
- Contacteer:
NatuurlijkPorcino schreef:Jup Christiaan zit mooi in de buurt, in een vroeg stadium al eens over gehad. Christiaan, wat jou betreft nog steeds een plan?
Trouwens, als er nog mensen op onze route liggen die problemen hebben met vervoer kan ik er nog wel wat mensen bij proppen.
Als iemand dus nog wat vervoer zoekt, geef een gil.
De route zal iets zijn van Arnhem -> Eindhoven -> Antwerpen.
Ik woon in Utrecht inderdaad, rijd langs Breda denk ik...
Dus voor wie het nodig is?
Ook hier Radio/cd-speler + 6 speakers aanwezig. Verder voorzien van lederen bekleding, airco en een niet al te comfortabel afgesteld onderstel.
Je moet je plek delen met bier en stokbrood.
Als je mee wilt rijden hoor ik het!
Dus voor wie het nodig is?
Ook hier Radio/cd-speler + 6 speakers aanwezig. Verder voorzien van lederen bekleding, airco en een niet al te comfortabel afgesteld onderstel.
Je moet je plek delen met bier en stokbrood.
Als je mee wilt rijden hoor ik het!
- Hans Nootdorp
- Berichten: 2036
- Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
- Locatie: Nootdorp
Ed, change of plans: tentje komt niet mee. Ineke heeft vrijdag kleine operatie gehad, dus slapen in tentje lijkt toch niet zo'n succes. Wandelen in de prachtigeasterduc schreef:haha, die heeft net een plaats in de tuin gereserveerd voor een overnachtingstentje, ... gevolgd door een lange wandeling op maandagmorgen ...b_force schreef:heel maybe rij ik met Hans mee terug als jij toch niet kan.
Trek je bergschoenen dus maar al aan Bart
andere keer. Biedt wel weer mogelijkheden voor meerijders (zonder bergschoenen
