HEZB 2008 Carpool topic

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Geenius
ZA-sponsor: Humble Homemade Hifi
Berichten: 1810
Lid geworden op: vr 04 mar 2005, 11:00
Contacteer:

HEZB 2008 Carpool topic

Bericht door Geenius »

Om de kosten van de brandstof laag te houden en om het milieu te besparen, start ik hierbij een topic om te kijken wie met wie wil/kan meerijden op zondag 8 juni.

Mijn route is: Monnickendam - A10 Amsterdam (Ring Oost) - A2 Utrecht - A27 Breda - Schilde.
Ik kan, naast mijzelf, nog 3 mensen meenemen. De auto is voorzien van een radio/cd-speler en 6 luidsprekers.

http://car-blueprints.narod.ru/images/v ... ariant.gif
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

ik zoek nog iemand waar ik heen mee kan rijden (terug heb ik al vervoer)

Heel misschien kan ik met mijn vader mee, als hij naar Belgie gaat, maar dat is nog niet helemaal zeker.

Dus iemand die langs Delft, rotterdam etc komt ?
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Re: HEZB 2008 Carpool topic

Bericht door asterduc »

Geenius schreef:
Mijn route is: Monnickendam - A10 Amsterdam (Ring Oost) - A2 Utrecht - A27 Breda - Schilde.
Merijn en Christiaan zitten rond Arnhem, toch?

Hans en Ineke aan Den Haag dacht ik.

Erik en Anton die kwamen ook van daarboven ergens, uit richting Hilversum, of sla ik de bal verkeerd.

Sander zit vlakbij jou, maar die heeft afgemeld.

Joris woont rond Utrecht meen ik.

Alle anderen zitten in België of rond Eindhoven.
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Ik kom al met meanman samen

Wowly
Gebruikersavatar
Porcino
Berichten: 699
Lid geworden op: zo 19 feb 2006, 10:54
Locatie: Arnhem

Bericht door Porcino »

Jup Christiaan zit mooi in de buurt, in een vroeg stadium al eens over gehad. Christiaan, wat jou betreft nog steeds een plan?
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

noodkreet !!!

Ik zou eerst met fluppie mee terug rijden, maar wellicht kan hij niet (door een tentamen week)

Is er iemand die mij het liefst in Delft/Rijswijk kan afzetten, of anders ben ik al heel blij met Rotterdam (of in die buurt)

Heen heb ik al vervoer.
Gebruikersavatar
fluppie
Berichten: 871
Lid geworden op: di 27 nov 2007, 21:48

Bericht door fluppie »

b_force schreef:
noodkreet !!!

Ik zou eerst met fluppie mee terug rijden, maar wellicht kan hij niet (door een tentamen week)

Is er iemand die mij het liefst in Delft/Rijswijk kan afzetten, of anders ben ik al heel blij met Rotterdam (of in die buurt)

Heen heb ik al vervoer.
Bij deze opgelost.

Mijn route: Delft ==> Rijswijk ==> ... ==> Schilde

Voor heen te rijden: nog 2 plaatsen over ( bezetting: B_force, fluppie007 )
Voor terug te rijden: nog 1 plaats over ( bezetting: B_force, medestudent fluppie007, fluppie007 )
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

heel maybe rij ik met Hans mee terug als jij toch niet kan.

Vanavond bel ik mijn vader en overleg ik ook even met hem :)
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

b_force schreef:
heel maybe rij ik met Hans mee terug als jij toch niet kan.
haha, die heeft net een plaats in de tuin gereserveerd voor een overnachtingstentje, ... gevolgd door een lange wandeling op maandagmorgen ...
Trek je bergschoenen dus maar al aan Bart :lol:
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

t is dat ik de volgende dag college heb, maar anders zou ik meegaan :p
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14139
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Bericht door Walt »

Wat ben jij voor student!

Colleges zijn er om te missen!!!

:) :) :) :)

Groeten Walter
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

Walt schreef:
Wat ben jij voor student!

Colleges zijn er om te missen!!!

:) :) :) :)

Groeten Walter
Zeker nog nooit 2 keer van een studie gekocht en een jaar moeten werken ?
Dan kom je er wel achter wat je dan voor werk moet doen :)

Nee, ik heb inmiddels mijn lesje geleerd en probeer eigenlijk alles gewoon te volgens :)
Gebruikersavatar
voodooless
Berichten: 4775
Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Bericht door voodooless »

Porcino schreef:
Jup Christiaan zit mooi in de buurt, in een vroeg stadium al eens over gehad. Christiaan, wat jou betreft nog steeds een plan?
Natuurlijk :) Maar dat weet jij natuurlijk ondertussen al :)

Trouwens, als er nog mensen op onze route liggen die problemen hebben met vervoer kan ik er nog wel wat mensen bij proppen.

Als iemand dus nog wat vervoer zoekt, geef een gil.

De route zal iets zijn van Arnhem -> Eindhoven -> Antwerpen.
vigier
Berichten: 677
Lid geworden op: zo 12 sep 2004, 14:07
Locatie: Het reservaat

Bericht door vigier »

Ik woon in Utrecht inderdaad, rijd langs Breda denk ik...
Dus voor wie het nodig is?

Ook hier Radio/cd-speler + 6 speakers aanwezig. Verder voorzien van lederen bekleding, airco en een niet al te comfortabel afgesteld onderstel.
Je moet je plek delen met bier en stokbrood.

Als je mee wilt rijden hoor ik het!
Gebruikersavatar
Hans Nootdorp
Berichten: 2036
Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
Locatie: Nootdorp

Bericht door Hans Nootdorp »

asterduc schreef:
b_force schreef:
heel maybe rij ik met Hans mee terug als jij toch niet kan.
haha, die heeft net een plaats in de tuin gereserveerd voor een overnachtingstentje, ... gevolgd door een lange wandeling op maandagmorgen ...
Trek je bergschoenen dus maar al aan Bart :lol:
Ed, change of plans: tentje komt niet mee. Ineke heeft vrijdag kleine operatie gehad, dus slapen in tentje lijkt toch niet zo'n succes. Wandelen in de prachtige 8) binnenlanden van Schilde bewaren we wel voor een
andere keer. Biedt wel weer mogelijkheden voor meerijders (zonder bergschoenen :) . Onze woonplaats: Nootdorp ....... (nabij Delft)
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”