Dat is ook zo. Ik had ook kunnen werken komende zaterdag, echter mijn werk vraagt dat niet van me. Eigenlijk nooit. Vandaar dat ik het heb kunnen plannen. Had ik werk gehad wat dat wél van mij vroeg, dan had ik pech gehad en gehoopt dat ik op het laatste moment er nog bij had kunnen komen. Zo niet, dan had ik echt pech gehad. Zoals ook anderen die zich niet hebben ingeschreven omdat ze niet ZEKER wisten dat ze konden komen. Die kunnen op het laatste moment toch zaterdag vrij plannen en zijn nu niet meer in staat om te kunnen komen (genoeg inschrijvingen)voodooless schreef:Wowly, ik begrijp je ongenoegen, maar sommige dingen kun je gewoon niet van te voren weten. Als mensen onverwacht moeten werken die dag of er iets anders onverwachts tussen komt dan kunnen die mensen er toch echt niet veel aan doen lijkt me.
Helaas zijn dingen nu eenmaal nooit zeker. Er kan altijd wat tussendoor komen....
Maar goed, dit is allemaal inherent aan het vrijblijvend (geen sancties) ruim vooruit plannen van een dergelijk iets. Dat is alle jaren zo geweest en zal dit jaar ook niet anders zijn. Wat ik ervan heb geleerd is dat ik volgend jaar nóg duidelijker opschrijven wat de gevolgen zijn van (ik noem het maar even) "reserverend" inschrijven.
Groetjes
Wowly
