Het is ondertussen veel te lang sedert ik nog eens iets audio-nuttigs gemaakt heb. Projecten en parts genoeg. Zelfs reeds meer dan een jaar een buizenversterker in mijn bezit, die ik nog niet eens aangesloten heb ( Yarland met 4x EL34, imported from HongKong : nog voor die producten langs hier te krijgen waren ).
Mijn werk verhindert me naar de forumdag te komen, mijn persoonlijke agenda verhindert mij naar de BBQ te komen, maar lijmen zal ik.
En hiervan droom ik : http://www.maclementhorn.it/HT_Fostex.htm
De speakers heb ik ondertussen al meer dan een jaar in mijn bezit
http://www.fostexinternational.com/docs ... e208ez.pdf
Ondertussen ook een budget "supertweeter" voor een prikje gevonden
http://www.fostexinternational.com/docs ... /ft17h.pdf
En de plannen zijn bijna vergeeld
http://www.fostexinternational.com/docs ... nclrev.pdf
het houtpakket heb ik in december en januari reeds gezaagd, maar nog geen moment eerder aan de bouw kunnen beginnen.
Tot nu.
Veel tijd heb ik ( nog ) niet , want recentelijk verhuisd naar een rijhuisje met een werkplaatsje en garage. Maar als het kriebelt, moet je ...
Ziehier de eerste fotootjes
Fostex Fe208e Sigma
Moderator: Beheerdersteam
