Fostex Fe208e Sigma

't Houtwormen forum. Ook voor metaal, poly, en andere materialen.
Hier gaat t over de technieken, niet de tools zelf

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
mambofats
Berichten: 54
Lid geworden op: zo 15 apr 2007, 7:03
Locatie: Waregem

Fostex Fe208e Sigma

Bericht door mambofats »

Het is ondertussen veel te lang sedert ik nog eens iets audio-nuttigs gemaakt heb. Projecten en parts genoeg. Zelfs reeds meer dan een jaar een buizenversterker in mijn bezit, die ik nog niet eens aangesloten heb ( Yarland met 4x EL34, imported from HongKong : nog voor die producten langs hier te krijgen waren ).
Mijn werk verhindert me naar de forumdag te komen, mijn persoonlijke agenda verhindert mij naar de BBQ te komen, maar lijmen zal ik.

En hiervan droom ik : http://www.maclementhorn.it/HT_Fostex.htm

De speakers heb ik ondertussen al meer dan een jaar in mijn bezit
http://www.fostexinternational.com/docs ... e208ez.pdf
Ondertussen ook een budget "supertweeter" voor een prikje gevonden
http://www.fostexinternational.com/docs ... /ft17h.pdf
En de plannen zijn bijna vergeeld
http://www.fostexinternational.com/docs ... nclrev.pdf

het houtpakket heb ik in december en januari reeds gezaagd, maar nog geen moment eerder aan de bouw kunnen beginnen.
Tot nu.

Veel tijd heb ik ( nog ) niet , want recentelijk verhuisd naar een rijhuisje met een werkplaatsje en garage. Maar als het kriebelt, moet je ...

Ziehier de eerste fotootjes
Bijlagen
Fostex02.jpg
De eerste stukken worden verlijmd
De eerste stukken worden verlijmd
Laatst gewijzigd door mambofats op ma 12 mei 2008, 15:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Ivo
Berichten: 1885
Lid geworden op: wo 09 mar 2005, 16:36
Locatie: Leiden
Contacteer:

Bericht door Ivo »

Hoei, dat ziet er lekker stevig uit! :D
Gebruikersavatar
rho
Berichten: 4766
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België

Bericht door rho »

Da's een fraaie HT-set waar jij van droomt!!
Daar zou ik persoonlijk ook niet ongelukkig van worden. :D
Gebruikersavatar
HoMeR
Berichten: 556
Lid geworden op: zo 26 feb 2006, 21:24
Locatie: Groningen

Bericht door HoMeR »

Nou, dat kan bijna niet anders dan mooi worden.....
Fostex en buizen is een schitterende combi.
(zelf draai ik met Single Ended 6V6 en Fostex FE107)

Keep up the good work !
Gebruikersavatar
sevenup
Berichten: 2777
Lid geworden op: wo 27 jun 2007, 21:33
Locatie: Hengelo (ov)

Bericht door sevenup »

HoMeR schreef:
Nou, dat kan bijna niet anders dan mooi worden.....
Fostex en buizen is een schitterende combi.
(zelf draai ik met Single Ended 6V6 en Fostex FE107)

Keep up the good work !
Kan ik mij bij aansluiten. Ik draai met de FE126E en een SE-EL84 versterker.
audioot
In memoriam †
Berichten: 1242
Lid geworden op: za 21 mei 2005, 21:26
Locatie: eke belgie

Bericht door audioot »

ik zou zeggen:er dubbel en dwars voor gaan
veel succes mambofats
mvg
audioot 8)
Plaats reactie