IK heb nu sinds geruime tijd een versterker waar ik graag naar mag luisteren, alleen sids kort is er een kanaal ophouden te spelen. Nu heb ik de versterker uit elkaar gedraaid, en was er een zekering stuk (2A). Heb deze vervangen, en nu klapt de andere zekering eruit uit (herhaaldelijk) eveneens ook 2A.
Nu ben ik van plan om dit te gaan maken, als ik eerst kan vinden waar het probleem zich voordoet. En dacht als ik toch het hele apparaat los heb, zou ik misschien wel net zo goed iets kunnen tweaken.
Nu weet ik dat je de transitors en condesators kunt vervangen voor betere, om zou een 'betere' versterking te behalen. Alleen heb ik dit nog nooit zelf gedaan, en laat staan dat ik weet wat de 'betere'componetent zijn.
Zouden jullie mij hiermee kunnen/willen helpen?
Heb een eletrisch schema van de versterker op het internet gevonden die ik ook even zal posten.

Ik weet niet als het bruikbaar/leesbaar is, dit was namelijk de enige mogelijkheid om het als geheel te copieren uit een PDF bestand dat ik heb.
Mochten er toch nog detail plaatjes moeten komen, laat het me even weten dan zal ik die ook even posten.
M.vr.gr,
Jaap