Vermoedelijk langlopend project E1148 pre
Moderator: Beheerdersteam
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
Wordt toch een redelijk vol bakje zo.. Nu nog een regelaar voor de gloeispanning inbouwen links ter hoogte van de oranje/groene draden.
Zie alle koolstofjes en de dikke zilveren aardingen.
Ook de dubbele JvE werkt al, hoewel ik hem niet meer op continue display krijg en nog niet getest heb met geluid.... nog niet althans.
het wachten is dus op de printjes voor de voeding en het afbouwen van de echte voeding. (staat nu nog op mijn bejaarde delta's)
Kees
Zie alle koolstofjes en de dikke zilveren aardingen.
Ook de dubbele JvE werkt al, hoewel ik hem niet meer op continue display krijg en nog niet getest heb met geluid.... nog niet althans.
het wachten is dus op de printjes voor de voeding en het afbouwen van de echte voeding. (staat nu nog op mijn bejaarde delta's)
Kees
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
Klein probleempje met de voeding: bij het ontwerp had ik de gelijkrichterbuis recht overeind gezet. De EZ81 die ik op voorraad heb, heeft net een mm ruimte tussen het puntje en het rooster.. Kon mooi dus.. MAAR de EZ81 van JJ is drie mm langer...
Recht overeind kon dus niet in de bak. Oplossing was om de buis dan maar dwars te plaatsen en de bak opnieuw in te richten.
Alleen hoe krijg je een buisvoet goed tegen de zijkant gemonteerd en wel zo dat de bedrading er niet tegen aan komt? Nou: zo dus:
twee mooie steuntjes gefreest uit wit teflon...
Kees
Recht overeind kon dus niet in de bak. Oplossing was om de buis dan maar dwars te plaatsen en de bak opnieuw in te richten.
Alleen hoe krijg je een buisvoet goed tegen de zijkant gemonteerd en wel zo dat de bedrading er niet tegen aan komt? Nou: zo dus:
twee mooie steuntjes gefreest uit wit teflon...
Kees
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
Ik heb begrepen dat de printjes voor de voeding onderweg zijn.. hoop ze van de week te ontvangen. Gaatjes boren en componentjes plaatsen..
De rest van de voeding zit los in elkaar omdat het printje ergens onder in komt. De voedingkast is ondertussen wel zwart gepoedercoat, maar om beschadigingen tegen te gaan tijdens montage, van een dikke laag tape voorzien. Geen fraai gezicht dus, op het moment.
De voorversterker zelf is, op de gloeistroomvoeding-print en de knop na, gereed.
Hopelijk dus binnenkort weer wat foto's ..
Kees
De rest van de voeding zit los in elkaar omdat het printje ergens onder in komt. De voedingkast is ondertussen wel zwart gepoedercoat, maar om beschadigingen tegen te gaan tijdens montage, van een dikke laag tape voorzien. Geen fraai gezicht dus, op het moment.
De voorversterker zelf is, op de gloeistroomvoeding-print en de knop na, gereed.
Hopelijk dus binnenkort weer wat foto's ..
Kees
