eton/focal systeem
Moderator: Beheerdersteam
Bij het RVS paleis hebben ze ook een flink assorti, maar dus niet in het zwart
http://www.rvspaleis.nl/Ankerketting.htm
http://www.rvspaleis.nl/Ankerketting.htm
Wij doen ook wel zaken met:
Boutencentrale Rotterdam B.V.
postbus 11183
3004 ED Rotterdam
Fax: 010-4150269
of
Kobout
Adres: 3341 LJ Hendr Ido Ambacht, Nederland
Tel: work31 78-6846611
Web: www.kobout.nl
En nog 1:
http://www.mcb.nl/smallcms/index.php?id=24
Waarschijnlijk zit er bij jouw in de buurt ook wel het e.e.a. ?
Boutencentrale Rotterdam B.V.
postbus 11183
3004 ED Rotterdam
Fax: 010-4150269
of
Kobout
Adres: 3341 LJ Hendr Ido Ambacht, Nederland
Tel: work31 78-6846611
Web: www.kobout.nl
En nog 1:
http://www.mcb.nl/smallcms/index.php?id=24
Waarschijnlijk zit er bij jouw in de buurt ook wel het e.e.a. ?
Bij mij staat er Focal 6WM op............dre schreef:audiom 6wm tenminste dat staat er op![]()
nu nog die moertjes en dan ben ik pas echt tevreden.
Heb je al bij Wurth geprobeerd?
Ik weet dat hun assortiment hebben voor auto ass. (car-kit e.d.) en daar hebben ze ook zwarte boutjes/moertjes/ringetjes in zitten.
de baffle bestaat uit mdf-trespa-mdf,eerst de baffle gemaakt,met dubbelzijdig tape aan elkaar geplakt,frees erover en hop
draadje in het trespa gefreesd,boel in elkaar gelijmd met 2 komponenten pu lijm en toen schuren,shuren en ook nog een beetje schuren.
spuitplaamuur erop,nu eerst meten en dan als alles bevalt wordt de boel in het hoogglans zwart gespoten.
draadje in het trespa gefreesd,boel in elkaar gelijmd met 2 komponenten pu lijm en toen schuren,shuren en ook nog een beetje schuren.
spuitplaamuur erop,nu eerst meten en dan als alles bevalt wordt de boel in het hoogglans zwart gespoten.
