Zelfbouwaudiodag in Almelo, AANKOMENDE ZONDAG 16 MAART
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- jantje-secuur
- Berichten: 943
- Lid geworden op: wo 20 jul 2005, 14:26
- Locatie: Haarlem
- jantje-secuur
- Berichten: 943
- Lid geworden op: wo 20 jul 2005, 14:26
- Locatie: Haarlem
- Jan-Willem
- Berichten: 650
- Lid geworden op: vr 06 jan 2006, 20:40
- Locatie: Nijeveen (bij Meppel)
- Contacteer:
Eventjes weer onder de aandacht brengen.
Zouden degenen die hebben aangegeven er bij aanwezig te willen zijn op zondag 16 maart even willen laten weten of ze zich defintief aanmelden?
Op dit moment zitten we op 12 mensen, wat naar mijn mening een mooi aantal is. Ik denk dat er om het prettig te houden hooguit nog een man of 3 bij kan.
Zouden degenen die hebben aangegeven er bij aanwezig te willen zijn op zondag 16 maart even willen laten weten of ze zich defintief aanmelden?
Op dit moment zitten we op 12 mensen, wat naar mijn mening een mooi aantal is. Ik denk dat er om het prettig te houden hooguit nog een man of 3 bij kan.
In de woonkamer van martijn staat alles gereed om een HT set op te stellen. Is het leuk om een paar heftige film fragmenten op te zetten?
Aangezien MartijnM de apocalypsia subs heeft overgenomen is het voor mij een kleine moeite om de rest van de set mee te nemen. Gegarandeerd plezier! Ik weet nog dat The Matrix scenes had die het hele huis kunnen laten shaken!
mvg,
Martijn
Aangezien MartijnM de apocalypsia subs heeft overgenomen is het voor mij een kleine moeite om de rest van de set mee te nemen. Gegarandeerd plezier! Ik weet nog dat The Matrix scenes had die het hele huis kunnen laten shaken!
mvg,
Martijn
Ons huis is van om en nabij 1920.... Laat The Matrix dus maar thuis!Montana schreef:In de woonkamer van martijn staat alles gereed om een HT set op te stellen. Is het leuk om een paar heftige film fragmenten op te zetten?
Aangezien MartijnM de apocalypsia subs heeft overgenomen is het voor mij een kleine moeite om de rest van de set mee te nemen. Gegarandeerd plezier! Ik weet nog dat The Matrix scenes had die het hele huis kunnen laten shaken!![]()
mvg,
Martijn
Martijn M schreef:Ons huis is van om en nabij 1920.... Laat The Matrix dus maar thuis!Montana schreef:In de woonkamer van martijn staat alles gereed om een HT set op te stellen. Is het leuk om een paar heftige film fragmenten op te zetten?
Aangezien MartijnM de apocalypsia subs heeft overgenomen is het voor mij een kleine moeite om de rest van de set mee te nemen. Gegarandeerd plezier! Ik weet nog dat The Matrix scenes had die het hele huis kunnen laten shaken!![]()
mvg,
Martijn
U571?
Eventjes weer onder de aandacht brengen.
Zouden degenen die hebben aangegeven er bij aanwezig te willen zijn op zondag 16 maart even willen laten weten of ze zich defintief aanmelden?
Op dit moment zitten we op 12 mensen, wat naar mijn mening een mooi aantal is. Ik denk dat er om het prettig te houden hooguit nog een man of 3 bij kan.
Zouden degenen die hebben aangegeven er bij aanwezig te willen zijn op zondag 16 maart even willen laten weten of ze zich defintief aanmelden?
Op dit moment zitten we op 12 mensen, wat naar mijn mening een mooi aantal is. Ik denk dat er om het prettig te houden hooguit nog een man of 3 bij kan.
Eindelijk een DIY event in de buurt
. Ik kom graag, heb alleen niets "Waardig" genoeg om te presenteren
(Toncil torens (1) (2) ^^). Mijn beste zelfbouwprojecten (waar ik aan mee heb geholpen) staan bij anderen
. Neem bijvoorbeeld de peerless torens.
Ik zou met mijn Infinity Kappa Perfect 12.1 kunnen komen, echter is het
1: Vrijwel onmogelijk voor mij om die daar te krijgen.
2: Ben ik zelf niet tevreden over de kast.
3: Is de amp net te zwak om deze volledig aan te drijven.
4: Alleen een subwoofer klinkt ook zo eenzaam.
Maar hoe dan ook ben ik geïnteresseerd in het event, echter kan ik daar alleen aanwezig zijn om te "Luisteren"
. Overigens heb ik nog mogelijk 2 mede geïnteresseerd, waarvan 1 mogelijk de peerless torens kan presenteren.
Ik zou met mijn Infinity Kappa Perfect 12.1 kunnen komen, echter is het
1: Vrijwel onmogelijk voor mij om die daar te krijgen.
2: Ben ik zelf niet tevreden over de kast.
3: Is de amp net te zwak om deze volledig aan te drijven.
4: Alleen een subwoofer klinkt ook zo eenzaam.
Maar hoe dan ook ben ik geïnteresseerd in het event, echter kan ik daar alleen aanwezig zijn om te "Luisteren"
Die 180 watt lijken me voldoende. Op dit moment stuur ik deze nog aan met 95 watt rms en 150watt nominaal.
Als ik voor die datum mijn subwoofer kan herbouwen (in ieder geval andere kast) zal ik deze meenemen i.c.m. twee plankbare JVC luidsprekertjes en een rotel voor en eind versterker (indien ik deze kan lenen).
Ik ga deze week dan even bellen of ik voor die tijd de sub kan herbouwen.
Alvast bedankt voor het aanbod
.
Kleine edit: Revisie van de sub is niet nodig, wel krijgt deze een uiterlijk make over. => http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 239#111239
Als ik voor die datum mijn subwoofer kan herbouwen (in ieder geval andere kast) zal ik deze meenemen i.c.m. twee plankbare JVC luidsprekertjes en een rotel voor en eind versterker (indien ik deze kan lenen).
Ik ga deze week dan even bellen of ik voor die tijd de sub kan herbouwen.
Alvast bedankt voor het aanbod
Kleine edit: Revisie van de sub is niet nodig, wel krijgt deze een uiterlijk make over. => http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 239#111239
Laatst gewijzigd door Gobla op ma 28 jan 2008, 3:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik kom ook. Kan tot een uurtje of 3 bljven.
Ik kan meenemen:
buizen voorversterker met line en phono ingang
buizen eindversterker 2x3.5W RMS
Yamaha DVD-S1700 CD/DVD/SACD speler
FrugelHorns met fostex FE126E
Monacor SPH-200CTC subwoofertje ( aktief )
Zelfbouw speakerkabel ( met oa coax kabel )
Zelfbouw interlinks ( eagle kabel/neutrik connectoren )
Wat zou ik mee nemen? Denk dat sommige apparaten ook al genoeg door anderen mee wordt genomen, zoals subwoofers en CD/DVD spelers. Maar als iemand toch graag zou willen weten hoe de mijne klinken, kan ik ze best meenemen ( niet voor niets een stationwagen gekocht
)
Misschien leuk om mijn buizenbakkies mee te nemen samen met de FrugelHorns. Dan kan er een subwoofer bij achter van iemand anders.
Kabels kunnen altijd wel mee.
Ik kan meenemen:
buizen voorversterker met line en phono ingang
buizen eindversterker 2x3.5W RMS
Yamaha DVD-S1700 CD/DVD/SACD speler
FrugelHorns met fostex FE126E
Monacor SPH-200CTC subwoofertje ( aktief )
Zelfbouw speakerkabel ( met oa coax kabel )
Zelfbouw interlinks ( eagle kabel/neutrik connectoren )
Wat zou ik mee nemen? Denk dat sommige apparaten ook al genoeg door anderen mee wordt genomen, zoals subwoofers en CD/DVD spelers. Maar als iemand toch graag zou willen weten hoe de mijne klinken, kan ik ze best meenemen ( niet voor niets een stationwagen gekocht
Misschien leuk om mijn buizenbakkies mee te nemen samen met de FrugelHorns. Dan kan er een subwoofer bij achter van iemand anders.
Kabels kunnen altijd wel mee.
Hallo,
Ik kom ook zeker, ik kom samen met Gobla.
Het lijkt mij een leuke gelegenheid om mijn Peerless torens mee te nemen http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?t=5997 Indien hier animo voor is, wie zou mij dan kunnen helpen met vervoer? Ik woon op de Campus in Enschede.
Gr Olav
Ik kom ook zeker, ik kom samen met Gobla.
Het lijkt mij een leuke gelegenheid om mijn Peerless torens mee te nemen http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?t=5997 Indien hier animo voor is, wie zou mij dan kunnen helpen met vervoer? Ik woon op de Campus in Enschede.
Gr Olav



