Vrijwel elke fasedraaer (behalve een katodyne) versterkt echter!
Dit moet wel gecompenseerd worden.
Moderator: Beheerdersteam
Ja, dat gaat primaIs het dan niet mogelijk om er een ongebalanceerde eindtrap mee aan te sturen door gewoon de 'outleftpos' en 'outrightpos' te nemen tov de AGND en de 'outleftneg' en outrightneg' open te laten, of werkt dat zo niet.
mooi, dus 2 adapter XLR - RCA erop en klaar!SSassen schreef:Ja, dat gaat primaIs het dan niet mogelijk om er een ongebalanceerde eindtrap mee aan te sturen door gewoon de 'outleftpos' en 'outrightpos' te nemen tov de AGND en de 'outleftneg' en outrightneg' open te laten, of werkt dat zo niet.![]()
Dat zou kunnen denk ik. Wel de koperen buis aan de gnd (is niet randaarde) hangen dan.just-sounds schreef:Bedankt!
Gewoon koper dus dacht ik zo. Ik dacht er nog aan om alle bedrading (wisselspanning) wat in hetzelfde gedeelte als de hoofdprint loopt door koper waterleidingbuis te laten lopen. Of op een andere manier af te schermen.
Verder komen de trafo's achter een plaatje.
Hier kan Sander je beter mee helpen. Ik zou dit niet wetenWat zou een goede netfilter zijn? En op wat voor manier beinvloed hij de prestaties? filtert hij dingen weg waar de shunt regultor niet mee om kan gaan?
Ok, doen! en eventueel apart topic als je veel hebtFoto's volgen laterMaar niets speciaals behalve dan dat ik ook een xlr en RCA op het frontpaneel ga maken.