de kasten staan in de spuitplamuur
ze worden hoogglans zwart,ik hoop dat `t een beetje netjes wordt zonder cabine
het idee is om de eerst laag blankelak weer deels weg te schuren en een 2e laag verdund te spuiten om zoveel mogenlijk polijstwerk te voorkomen.
eerst wachten op de speakon aansluitingen voor naar `t filter,de zijn helaas voor de 2e keer verkeerd binnen gekomen,en die pas ik eerst liever voordat ik later weer kan gaan frezen.
ook heb ik een aftrap gemaakt met de bovenkasten,dikke trespa met aan 2 kanten mdf.
tevens is het de bedoeling om de neo 3pdr te monteren met faceplates aan beide zijden,en deze misschien ook in de kleur van de kast te spuiten.
het enige waar ik nog naar op zoek ben is iets on de faceplates aan elkaar te monteren,misschien kan het ook met korte schroefjes in het trespa,maar liever iets van boutjes en moeren maar dan netjes(zwart?)
iemand nog aanraders?