Dat was wel in me opgekomen.Je kan dan voor die paar euro zo een paar extra vishay capjes meebestellen.
Een besteloptie toevoegen heeft totaal niets met de prijs van een kit te maken, en wie geen behoefte aan bypasscaps heeft, die bestelt ze gewoon niet.Ik denk dat een enkele kit voor Roland het voordeligste zal zijn, evenals voor ons
Zoiets ga je natuurlijk niet doen als het nauwelijks de moeite loont, maar dat is nogal wiedes.Mooie MKP van prima kwaliteit zijn een fractie duurder dan MKT's. Voor dat geld kun je die 1837 dan weglaten lijkt me.
Jongens, ik draag slechts een suggestie aan die Roland ter overweging kan meenemen indien hij mocht besluiten om de set uit MKT samen te stellen. Of hij er wat mee doet of dat hij de bypasscaps voornamelijk los wilt blijven verkopen, is verder aan hem.
Mocht Roland hier iets mee doen, dan zit daar voor niemand een nadeel aan, dus ik begrijp niet waarom van mijn terloopse suggestie weer een discussiepunt wordt gemaakt.
Dat denk ik ook, maar zolang we geen benul van de uiteindelijke prijs hebben, vind ik dat moeilijk te zeggen.Imho heb je veel meer aan een MKP.