Je hebt geen nieuwe berichten :^o
Moderator: Beheerdersteam
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
Je hebt geen nieuwe berichten :^o
Is me al een paar keer opgevallen dat ik de melding zie dat ik geen nieuwe berichten heb. Open ik dan toch mijn inbox, dan zie ik daar vrolijk een aantal ongelezen, nieuwe berichten staan... Ik heb dit op meerdere computers gezien....
Een hick-Up in het systeem?? Ben ik de enige?
Kees
Een hick-Up in het systeem?? Ben ik de enige?
Kees
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
Daarom vraag ik of er meerdere mensen last van hebben. Er valt mee te leven om toch even te kijken of er stiekum wel berichten in staan...Sander schreef:Ligt aan je pop-up killer, of i.i.g. iets client-side. Het forum kan niet ineens een enkele foutmelding bij een verdwaald iemand creeëren ....
Aan al mijn computers is eigenlijk niets gewijzigd met uitzondering van updates van AVG..voor zover ik weet.
Kees
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Het is begrijpelijk dat niet het forum binnenstebuiten wordt gekeerd wegens een incorrecte vermelding bij slechts enkele leden, maar ergens klopt hier iets niet.
PhpBB toont bovenin het aantal nieuwe berichten zoals dat in de database is opgeslagen, en reset dat aantal zodra de inbox wordt bezocht. De client kan onmogelijk dat aantal veranderen zonder daadwerkelijk de inbox te benaderen. Gebeurt dit niet en wordt enkel de popupmelding genegeerd, dan blijft de vermelding er ongeveer zo uitzien:
PhpBB toont bovenin het aantal nieuwe berichten zoals dat in de database is opgeslagen, en reset dat aantal zodra de inbox wordt bezocht. De client kan onmogelijk dat aantal veranderen zonder daadwerkelijk de inbox te benaderen. Gebeurt dit niet en wordt enkel de popupmelding genegeerd, dan blijft de vermelding er ongeveer zo uitzien:
Ik heb thuis ook AVG, ik log op meerdere computers in en ik heb er nooit last van (ik heb ook maar een paar berichten).
Misschien moet er een poll komen, dan kunnen we zien hoeveel % van de ZBA-forummers er last van heeft.
Ik heb veel vaker dat ik wel berichten heb en dat het er toch staat, maar dat ik dat niet merk.
Kan het zijn dat je dat bericht pas hebt ontvangen toen je op de link naar je inbox klikte?
Misschien moet er een poll komen, dan kunnen we zien hoeveel % van de ZBA-forummers er last van heeft.
Ik heb veel vaker dat ik wel berichten heb en dat het er toch staat, maar dat ik dat niet merk.
Kan het zijn dat je dat bericht pas hebt ontvangen toen je op de link naar je inbox klikte?
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
Mocht je pagina toen al openstaan, is dat normaal (na een refresh niet meer natuurlijkWowly schreef:jup, ik had er net weer een. Ik kreeg via de mail bericht dat er een PB-tje was, vervolgens scroll ik naar boven en wat ziet mijn oog: geen nieuwe berichten.......
Ik klik op berichten en jawel, een nieuw bericht![]()
jan
Hier geen enkel probleem.
