Jaylin`s 2-weg Seas Prestige H0831/H1152
Moderator: Beheerdersteam
- mikekiwi
- Berichten: 1150
- Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
- Locatie: Alphen aan den Rijn
- Contacteer:
Zeer interessant om het proces zo te lezen, temeer daar ik met dezelfde woofer aan de gang ga in een behuizing die zeer vergelijkbaar is qua afmetingen.
Alleen de tweeter wordt anders...
Ben benieuwd naar je ervaringen qua klank, ook als je hem wat dichter naar de achterwand plaatst.
Ik ga dit zeker verder volgen!
Alleen de tweeter wordt anders...
Ben benieuwd naar je ervaringen qua klank, ook als je hem wat dichter naar de achterwand plaatst.
Ik ga dit zeker verder volgen!
Hoi Mikekiwi,mikekiwi schreef:Zeer interessant om het proces zo te lezen, temeer daar ik met dezelfde woofer aan de gang ga in een behuizing die zeer vergelijkbaar is qua afmetingen.
Alleen de tweeter wordt anders...
Ben benieuwd naar je ervaringen qua klank, ook als je hem wat dichter naar de achterwand plaatst.
Ik ga dit zeker verder volgen!
Welke tweeter ben jij zelf van plan te gaan gebruiken?
En ben je al aan de bouw van je kast begonnen?
Groet,Carlo
- mikekiwi
- Berichten: 1150
- Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
- Locatie: Alphen aan den Rijn
- Contacteer:
De ScanSpeaks 2905/9500 komen erin. Units liggen hier al wel, maar ik ben lang niet zo snel als jij. Heb nu ook weinig tijd en ook zeer weinig bouwervaring; ben dus eerst alle mogelijke problemen aan het uitdenken en elimineren voordat ik uberhaupt aan het bouwen durf te gaan beginnen...CarloPJB schreef:Hoi Mikekiwi,mikekiwi schreef:Zeer interessant om het proces zo te lezen, temeer daar ik met dezelfde woofer aan de gang ga in een behuizing die zeer vergelijkbaar is qua afmetingen.
Alleen de tweeter wordt anders...
Ben benieuwd naar je ervaringen qua klank, ook als je hem wat dichter naar de achterwand plaatst.
Ik ga dit zeker verder volgen!
Welke tweeter ben jij zelf van plan te gaan gebruiken?
En ben je al aan de bouw van je kast begonnen?
Groet,Carlo
Ben ook nog met een ander projektje bezig dat eerst afmoet, dus ik heb niet zo'n haast...
Klopt!CarloPJB schreef:Of ik aandelen in Seas heb?Edo schreef:Ze hebben je door Carlo....Montana schreef:Heb je aandelen van seas?![]()
mvg,
Martijn
Zou misschien nog niet zo`n gek idee zijn![]()
Maar jij bent nu toch ook eindelijk met `n echte tweeter bezig![]()
Een Mundorf!
Netjes gemaakt!
Het volgende paartje wordt zeker voor de buurvrouw?
mvg,
Martijn
