Zoals de titel al aangeeft ben ik op zoek naar een kickbass deze komt te spelen vanaf 50hz tot 300hz.
Momenteel heb ik een peerless sls 164 thp als kickbass maar vind het nog niet helemaal wat ik zoek.
De driver moet veel kickbass hebben moet ook hard kunnen. Budget is niet zo veel +- 40 euro per driver.
Misschien dat jullie mij kunnen helpen.
Kickbass
Moderator: Beheerdersteam
Lijkt me ook. Die peerless zou zeker een degelijke prestatie moeten neerzetten.
Bitumen in de deuren lijkt me ook een goede eerste stap naar een betere sound in de wagen.
Ik heb er zelf 4mm in zitten, maar heb al auto's gehoord met 8mm in de deuren, flanken, dak, bodem.... Serieus verschil met een ongedempte wagen!
Bitumen in de deuren lijkt me ook een goede eerste stap naar een betere sound in de wagen.
Ik heb er zelf 4mm in zitten, maar heb al auto's gehoord met 8mm in de deuren, flanken, dak, bodem.... Serieus verschil met een ongedempte wagen!
Of verstevig desnoods je deurpaneel met enkele lagen polyester/glasvezelmatten, zoals ik dat gedaan heb. Het is niet ideaal, maar wel veel beter dan een standaard kartonnen bordje.Bertje schreef:En wat zeker zo belangrijk is, monteer ze stevig op de deur en niet in het deurpaneel voorzover je dat al niet gedaan hebt.
Rob.