Over 1 en 2 maak ik me wat minder zorgen, dat zeer lage signaalniveau wat je bij 2 noemt dat probleem heb je ook bij normaal voor en eindversterker, een zeer klein signaal wordt de eindversterker ingestuurd. En ik heb een extreem ruisvrije voeding gebouwd voor het actieve filter met LM317 en 337, zie mijn website. En dan ook nog flinke voedingsfilter op de print van het actieve filter.
Het derde punt is inderdaad zorgelijk, maar ervan uitgaande dat ook hier weer de eindversterker de zwakste versterkerschakel is ben ik niet bang dat met slechts één paar audiofiele opamps in de signaalweg er problemen zijn. En ja, zachter luisteren dan 80 dB dat doe ik alleen bij achtergrondmuziek en dan is detail totaal niet belangrijk voor mij en ik denk voor de meeste mensen. Ik denk dat jij hier bijzondere, zeer persoonlijke, eisen stelt.
Is je goed recht natuurlijk, maar het kleurt wel je oordeel over volledig actief.
Neemt niet weg dat de beginner gewaarschuwd is en niet ongestraft zomaar wat in elkaar kan flikkeren. En na deze uiteindelijk zeer leuk discussie
Groetjes, Jeroen