Moet ik de spanningsregelaars (1A) koelen? Anders reserveer ik er ruimte voor.
En De aardes voor de input kan ik gewoon naast de + van de inputs neerzetten he?
En voor de output hetzelfde? Dus 1 Gnd voor de tweeters die naar het sterpunt gaat, en 1 Gnd voor de woofers die naar het andere sterpunt gaat.
Oja, ik moet ook nog 4 extra aard pinnen aanbrengen om de signaalkabels met 1 kant af te kunnen schermen!
We hebben het er nog helemaal niet over gehad om het signaalaarde een appart sterpunt te geven, dit las ik in een ander topic. Moet dat?
/edit
Zo ziet het printje er nu uit.
/2wegFilter.ewprj
- De condensator shapes kloppen nog niet
- De pads nog niet
- De vias ook nog niet (ultiboard heeft de settings weer teruggezet
- De 4 buitenste gaten staan nog niet mooi
- De drillgaten voor de componenten die op het aardvlak staan worden niet open gelaten :S ook als ik dit aanklik bij het printpreview. Weet jij hoe ik dat kan veranderen?
- Het aardvlak bij de voeding moet ik nog deleten.
- Voor de rest al wel goed of niet?


