In mijn MTM's komen twee SP-50X, de totale impedantie wordt 4Ohm.
Moet nu elke speaker z'n eigen zobeltje hebben, of is ééntje voor beide mogelijk?
Ik vind hier weinig over...
Groeten, Jan.
Plaats impedantiecorrectie netwerkje
Moderator: Beheerdersteam
-
D.A.R.R.Y.L.
- Berichten: 189
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005, 0:35
