Er is 1 resultaat gevonden

door rich.1948722
za 03 jan 2026, 21:50
Forum: Streaming Media/Apparatuur
Onderwerp: Eversolo ervaringen
Reacties: 36
Weergaves: 1293

Re: Eversolo ervaringen

eversolo dmp8 en dmp6gen2 en vindt ze beiden teveel hoog hebben en te weinig laag volume, mijn fioo k13 r2r klinkt beter op mijn cayin soul 170i versterker, maar voor het geld zijn het wel mooie dingen. Ik heb ook nog de eversolo f2 versterker, klinkt mooi vol, alleen geloof ik niet dat ze het vermo...