een paar vifa P17W3-00 8 ohm heb ik nog hier liggen.
Goede konditie.
Uit vifa basis.
Interesse?
Er zijn 4 resultaten gevonden
- ma 06 feb 2023, 18:59
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Vifa Gamma ontwerp
- Reacties: 19
- Weergaves: 932
- ma 06 feb 2023, 18:20
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Vifa Gamma ontwerp
- Reacties: 19
- Weergaves: 932
Re: Vifa Gamma ontwerp
Ja de HT 200 is met flerrofluid voor koeling van de spoel bij hoge belasting.
Wat gebeurt er eigenljik als dat spul uitdroogt?
Minder koeling natuurlijk.
Frekwentie bereik?
Kan het middel vervangen worden?
Moet dat, kan dat?
Is er een driver vervanging voor zonder ferrofluid en zo belastbaar?
Wat gebeurt er eigenljik als dat spul uitdroogt?
Minder koeling natuurlijk.
Frekwentie bereik?
Kan het middel vervangen worden?
Moet dat, kan dat?
Is er een driver vervanging voor zonder ferrofluid en zo belastbaar?
- ma 06 feb 2023, 15:39
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Vifa Gamma ontwerp
- Reacties: 19
- Weergaves: 932
Re: Vifa Gamma ontwerp
Bedankt voor jullie snelle hulp, nu kan ik over een paar modifikaties nadenken (dempen). Ben een vifa fan. De luidsprekers en de kasten heb ik in 2022 via ebay uit Duisburg. Alles met de post, geen probleem en gunstig, goedkoper als afhalen. Ze staan naast een paar vifa viface bj 1985, het origineel...
- zo 05 feb 2023, 13:21
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Vifa Gamma ontwerp
- Reacties: 19
- Weergaves: 932
Vifa Gamma ontwerp
Ik ben op zoek naar het ontwerp van deze zuilen.
Wie kan mij daarmee helpen?
Wie kan mij daarmee helpen?
