Er zijn 2 resultaten gevonden

door HansC
za 25 jun 2022, 18:28
Forum: Stel je eens voor
Onderwerp: Rogers Monitor 8.1
Reacties: 36
Weergaves: 2938

Re: Rogers Monitor 8.1

Tja niet elke modificatie levert per definitie ook een verbetering op. Relatief eenvoudig jou voorgestelde frontpaneel oplossing. Vraag mij af waarom Remo dat nooit heeft doorgevoerd, maar misschien hebben ze dat al wel gedaan en heb ik dat gemist.
door HansC
za 25 jun 2022, 10:40
Forum: Stel je eens voor
Onderwerp: Rogers Monitor 8.1
Reacties: 36
Weergaves: 2938

Re: Rogers Monitor 8.1

Mooi alternatief voor passief. Ik heb al meer dan 30 jaar RM's staan. Het laag is nog steeds mooi, maar voor het overige is de glans er wel een beetje af. Mocht ik Peter zijn actieve RM's willen bouwen, is er dan ergens te vinden hoe dat moet en wat ik daar voor nodig heb? Verder ben ik erg benieuwd...