Er zijn 8 resultaten gevonden
- za 14 nov 2020, 21:23
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Buiten speaker op accu
- Reacties: 6
- Weergaves: 346
Buiten speaker op accu
Beste forum anthoesiasten! Hier een brandende vraag vannuit iemand die wat wilt maar niet veel kan :goeie: Het doel: Een speaker op batterij die buiten staat De speaker moet minimaal 10 uur mee gaan. Het vollume moet op bijna overlast, 5 meter spraak en muziek moet goed kunnen weergeven worden in ee...
- do 11 jan 2007, 20:31
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Opgeblazen Audio Pro sub
- Reacties: 24
- Weergaves: 3647
- do 11 jan 2007, 19:24
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: als iemand ooit nog mocht twijfelen....
- Reacties: 29
- Weergaves: 4354
- di 02 jan 2007, 15:17
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: Focal woofer vraagje goed/slecht?
- Reacties: 1
- Weergaves: 733
Focal woofer vraagje goed/slecht?
Focal 11K7511 is dat een goede driver? en is 70 euro een goede prijs? het moet een sub woovertje worden. Ik snap zelf erg weinig van de specs:/ specs staan hier http://www.clofis.nl/nl/focal/Focal%201998%20speaker%20units%200072dpi.pdf pagina 35 Ik weet niet hoe ik dat kan knippen en plakken naar hi...
- zo 31 dec 2006, 16:20
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Visaton Aria vraag, sub-woofer vraagje
- Reacties: 4
- Weergaves: 1081
thanks franks !
Ik ga die aria's bestellen
als ik een kastje heb gebouwt post ik de pictures wel ^^
Nou ondertussen besteld.
en de http://www.clofis.nl/nl/focal/Focal%201 ... 072dpi.pdf
11 K 7511
als woover.
dat is pagina 35
Ik ga die aria's bestellen
als ik een kastje heb gebouwt post ik de pictures wel ^^
Nou ondertussen besteld.
en de http://www.clofis.nl/nl/focal/Focal%201 ... 072dpi.pdf
11 K 7511
als woover.
dat is pagina 35
- zo 31 dec 2006, 1:08
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: de bladen....
- Reacties: 2
- Weergaves: 1073
dit vind ik net,
AudioVision, Belgisch Audio/Video tijdschrift
http://www.hetmag.nl/nl/ het blad Home Entertainment Today (voorheen OOG en OOR)
http://www.hvt.nl/ website van tijdschrift Hifi Video test, veel hi-end apparatuur
ik hoop dat je er wat aan hebt:P
AudioVision, Belgisch Audio/Video tijdschrift
http://www.hetmag.nl/nl/ het blad Home Entertainment Today (voorheen OOG en OOR)
http://www.hvt.nl/ website van tijdschrift Hifi Video test, veel hi-end apparatuur
ik hoop dat je er wat aan hebt:P
- za 30 dec 2006, 23:28
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Visaton Aria vraag, sub-woofer vraagje
- Reacties: 4
- Weergaves: 1081
- za 30 dec 2006, 21:09
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Visaton Aria vraag, sub-woofer vraagje
- Reacties: 4
- Weergaves: 1081
Visaton Aria vraag, sub-woofer vraagje
Ik wil graag weten hoe goed/slecht de Aria speakers zijn van Visaton Ik zit erg in twijvel om ze te kopen. Het gaat mij om helder geluid die ik ook af entoe voluit kan gooien Als sub woofer wil ik graag een TIW 250 XS 8 gebruiken, maar hoeveel euries komen dan nog boven op de driver? exclusief de ka...
