Beste V-vox liefhebbers, ik ben Ferdinand en ik heb V-vox eind jaren 80 ontwikkeld en in de markt gezet.
Sinds 2 jaar ben ik weer luidsprekers aan het ontwikkelen onder de naam VoiceVictory.
Deze zullen deze zomer in de markt gezet worden.
Nieuwsgierig:www.voicevictory.eu
Er zijn 2 resultaten gevonden
- zo 17 mar 2024, 13:31
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: V-Vox SC 100A
- Reacties: 10
- Weergaves: 1872
- di 18 jan 2022, 18:43
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: V-Vox SC 100A
- Reacties: 10
- Weergaves: 1872
Re: V-Vox SC 100A
Hi,wat leuk om te zien dat mijn ontwerpen van 30 jaar geleden nog levend zijn.
Ik ben de oprichter designer van V-vox.
Mijn naam is Ferdinand Verbeek en V-vox staat voor Verbeek geluid.
Ik heb alle filter schema’s nog.
Je kunt me bereiken op [stuur PB]
Groet Ferdinand Verbeek.
Ik ben de oprichter designer van V-vox.
Mijn naam is Ferdinand Verbeek en V-vox staat voor Verbeek geluid.
Ik heb alle filter schema’s nog.
Je kunt me bereiken op [stuur PB]
Groet Ferdinand Verbeek.
