klopt, enkel als je besteld krijg je de mededeling dat hij niet meer leverbaar is.
dan ga ik maar eens bestellen.
dankuwel voor het advies.
Mvg. Rik
Er zijn 12 resultaten gevonden
- do 14 jul 2011, 12:50
- Forum: Sets en Overig
- Onderwerp: Ontstorings condensator Bosch Magnetron
- Reacties: 8
- Weergaves: 852
- do 14 jul 2011, 11:48
- Forum: Sets en Overig
- Onderwerp: Ontstorings condensator Bosch Magnetron
- Reacties: 8
- Weergaves: 852
Re: Ontstorings condensator Bosch Magnetron
ik heb versie NL/01, zou de ontstoor netfilter van versie NL/02 ook kunnen, ontstoren is ontstoren toch?
- do 14 jul 2011, 11:40
- Forum: Sets en Overig
- Onderwerp: Ontstorings condensator Bosch Magnetron
- Reacties: 8
- Weergaves: 852
Re: Ontstorings condensator Bosch Magnetron
"Artikelnummer 058311, niet meer leverbaar is, verzoeken wij u dit artikel uit de winkelwagen te verwijderen."
dat is nou jammer, hoewel die bij bosch 46 euro moet kosten, maar dan weet ik ook zeker dat het de juiste is.
Iemand anders nog tips?
dat is nou jammer, hoewel die bij bosch 46 euro moet kosten, maar dan weet ik ook zeker dat het de juiste is.
Iemand anders nog tips?
- do 14 jul 2011, 11:02
- Forum: Sets en Overig
- Onderwerp: Ontstorings condensator Bosch Magnetron
- Reacties: 8
- Weergaves: 852
Re: Ontstorings condensator Bosch Magnetron
ik denk een combinatie van de oven op een erg warme dag 3 uur aan hebben staan in combinatie met zijn leeftijd van minstens 15 jaar
- do 14 jul 2011, 10:37
- Forum: Sets en Overig
- Onderwerp: Ontstorings condensator Bosch Magnetron
- Reacties: 8
- Weergaves: 852
Ontstorings condensator Bosch Magnetron
Hallo Allemaal, De ontstoringscondensator in mijn magnetron heeft een beetje over moeten geven, en is dusdanig ziek dat hij vervangen moet worden. ik weet, uit de buurt van de hoogspanningscondensator blijven, voorzichtig voorzichtig voorzichtig doen, maar het probleem is dat het meeste van het braa...
- vr 01 jul 2011, 8:19
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Eerste zelfbouw: Axton Caraudio 13cm Compo in gesloten kist.
- Reacties: 29
- Weergaves: 2583
Re: Eerste zelfbouw: Axton Caraudio 13cm Compo in gesloten k
Afgelopen 2 avonden even bezig geweest, hier even een aantal vorderingen http://zelfbouwaudio.nl/forum/download/file.php?id=40885&mode=view Groeten, Eduard Weet je al wat voor afwerking de kast gaat krijgen, ik dacht misschien in het thema van auto speakers een mooie metallic blauw. en hoewel d...
- wo 30 mei 2007, 17:23
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Voeding gezocht voor eindversterker
- Reacties: 7
- Weergaves: 1243
nog meer trubles
de trafo die ik had bleek toch niet te werken, gelukkig zat donorapparatuur hier. ik heb uit een oude technics receiver een forse trafo weten te bevreiden die wel eens geschikt zou kunnen zijn, enig probleem, aan de 230 kant komen 8 draden uit de trafo en ik heb geen idee op welke ik mijn willige wi...
- di 29 mei 2007, 18:33
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Voeding gezocht voor eindversterker
- Reacties: 7
- Weergaves: 1243
En nu het aansluiten
oke, ik heb eindelijk tussen alle dagelijkse dingen door de voeding inelkaar kunnen knutselen, maar nu het aansluiten nog. op de eindversterkers zitten 6 aansluitpunten. een voor de input, een voor de output 2 waar een - bij staat en aansluiting 9 en 10. 10 lijkt mij de - van de output, maar waar la...
- wo 16 mei 2007, 13:26
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Voeding gezocht voor eindversterker
- Reacties: 7
- Weergaves: 1243
- zo 13 mei 2007, 16:29
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Voeding gezocht voor eindversterker
- Reacties: 7
- Weergaves: 1243
Voeding gezocht voor eindversterker
beste allemaal, ik vond in een erfenis een solide zelfbouw-eindversterker, 19` kast, 3 units hoog. alleen nogal licht van gewicht. na openen bleek waarom de kast zo licht was, er zat geen voeding meer in, enkel nog de eindtrappen. jammerdebammer. maar nu ik een extra eindversterker voor niet audiofi...
- di 06 feb 2007, 21:22
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: Variant op DD8-MKII
- Reacties: 73
- Weergaves: 12802
http://img253.imageshack.us/img253/1607/v2zt1.jpg welk 3d programma gebruik je? solidworks toevallig, want die heeft een pracht van een knop genaamd perspective, ziet het er meteen een stuk realistischer en mooier uit. andere modeleerprogramma's zullen die functie ook wel hebben, maar het valt me o...
- zo 21 jan 2007, 15:25
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: Technics EAS 10TH400B Leaf Tweeter info gezocht.
- Reacties: 33
- Weergaves: 8444
