Er zijn 12 resultaten gevonden

door KoninK
do 14 jul 2011, 12:50
Forum: Sets en Overig
Onderwerp: Ontstorings condensator Bosch Magnetron
Reacties: 8
Weergaves: 852

Re: Ontstorings condensator Bosch Magnetron

klopt, enkel als je besteld krijg je de mededeling dat hij niet meer leverbaar is.
dan ga ik maar eens bestellen.
dankuwel voor het advies.

Mvg. Rik
door KoninK
do 14 jul 2011, 11:48
Forum: Sets en Overig
Onderwerp: Ontstorings condensator Bosch Magnetron
Reacties: 8
Weergaves: 852

Re: Ontstorings condensator Bosch Magnetron

ik heb versie NL/01, zou de ontstoor netfilter van versie NL/02 ook kunnen, ontstoren is ontstoren toch?
door KoninK
do 14 jul 2011, 11:40
Forum: Sets en Overig
Onderwerp: Ontstorings condensator Bosch Magnetron
Reacties: 8
Weergaves: 852

Re: Ontstorings condensator Bosch Magnetron

"Artikelnummer 058311, niet meer leverbaar is, verzoeken wij u dit artikel uit de winkelwagen te verwijderen."

dat is nou jammer, hoewel die bij bosch 46 euro moet kosten, maar dan weet ik ook zeker dat het de juiste is.

Iemand anders nog tips?
door KoninK
do 14 jul 2011, 11:02
Forum: Sets en Overig
Onderwerp: Ontstorings condensator Bosch Magnetron
Reacties: 8
Weergaves: 852

Re: Ontstorings condensator Bosch Magnetron

ik denk een combinatie van de oven op een erg warme dag 3 uur aan hebben staan in combinatie met zijn leeftijd van minstens 15 jaar
door KoninK
do 14 jul 2011, 10:37
Forum: Sets en Overig
Onderwerp: Ontstorings condensator Bosch Magnetron
Reacties: 8
Weergaves: 852

Ontstorings condensator Bosch Magnetron

Hallo Allemaal, De ontstoringscondensator in mijn magnetron heeft een beetje over moeten geven, en is dusdanig ziek dat hij vervangen moet worden. ik weet, uit de buurt van de hoogspanningscondensator blijven, voorzichtig voorzichtig voorzichtig doen, maar het probleem is dat het meeste van het braa...
door KoninK
vr 01 jul 2011, 8:19
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Eerste zelfbouw: Axton Caraudio 13cm Compo in gesloten kist.
Reacties: 29
Weergaves: 2583

Re: Eerste zelfbouw: Axton Caraudio 13cm Compo in gesloten k

Afgelopen 2 avonden even bezig geweest, hier even een aantal vorderingen http://zelfbouwaudio.nl/forum/download/file.php?id=40885&mode=view Groeten, Eduard Weet je al wat voor afwerking de kast gaat krijgen, ik dacht misschien in het thema van auto speakers een mooie metallic blauw. en hoewel d...
door KoninK
wo 30 mei 2007, 17:23
Forum: Versterkers
Onderwerp: Voeding gezocht voor eindversterker
Reacties: 7
Weergaves: 1243

nog meer trubles

de trafo die ik had bleek toch niet te werken, gelukkig zat donorapparatuur hier. ik heb uit een oude technics receiver een forse trafo weten te bevreiden die wel eens geschikt zou kunnen zijn, enig probleem, aan de 230 kant komen 8 draden uit de trafo en ik heb geen idee op welke ik mijn willige wi...
door KoninK
di 29 mei 2007, 18:33
Forum: Versterkers
Onderwerp: Voeding gezocht voor eindversterker
Reacties: 7
Weergaves: 1243

En nu het aansluiten

oke, ik heb eindelijk tussen alle dagelijkse dingen door de voeding inelkaar kunnen knutselen, maar nu het aansluiten nog. op de eindversterkers zitten 6 aansluitpunten. een voor de input, een voor de output 2 waar een - bij staat en aansluiting 9 en 10. 10 lijkt mij de - van de output, maar waar la...
door KoninK
wo 16 mei 2007, 13:26
Forum: Versterkers
Onderwerp: Voeding gezocht voor eindversterker
Reacties: 7
Weergaves: 1243

dank voor het antwoord sander,
maar nu zit ik met een nieuwe vraag, de onderdelen heb ik wel liggen, komt dat even mooi uit, maar heeft iemand een simpel ontwerp voor een voeding voor me?
door KoninK
zo 13 mei 2007, 16:29
Forum: Versterkers
Onderwerp: Voeding gezocht voor eindversterker
Reacties: 7
Weergaves: 1243

Voeding gezocht voor eindversterker

beste allemaal, ik vond in een erfenis een solide zelfbouw-eindversterker, 19` kast, 3 units hoog. alleen nogal licht van gewicht. na openen bleek waarom de kast zo licht was, er zat geen voeding meer in, enkel nog de eindtrappen. jammerdebammer. maar nu ik een extra eindversterker voor niet audiofi...
door KoninK
di 06 feb 2007, 21:22
Forum: Houtbewerking, etc
Onderwerp: Variant op DD8-MKII
Reacties: 73
Weergaves: 12802

http://img253.imageshack.us/img253/1607/v2zt1.jpg welk 3d programma gebruik je? solidworks toevallig, want die heeft een pracht van een knop genaamd perspective, ziet het er meteen een stuk realistischer en mooier uit. andere modeleerprogramma's zullen die functie ook wel hebben, maar het valt me o...
door KoninK
zo 21 jan 2007, 15:25
Forum: Luidspreker Drivers
Onderwerp: Technics EAS 10TH400B Leaf Tweeter info gezocht.
Reacties: 33
Weergaves: 8444

omdat ik een paar technics sb-7's kan kopen ging ik even googlen en kwam ik hier uit en wat lees ik daar; gebruikt quadral technics band-tweeters.
dus nu rijst de vraag, zitten in mijn quadral aurum 9 speakers dezelfde, of vergelijkbare, tweeters als in de SB-7?